Beantwoord

Voucher niet te verzilveren

• 10 januari 2017
  • 9 reacties
  • 335 Bekeken

hallo ik heb va mijn tmobile punten 500 mb genomen nu moet ik hem verzilveren . nog sorry ik heb gisteren zes ik geprobeerd en vandaag weer maar als ik die unieke code intikt krijg je mislukt erg jammer dat het niet werkt wat moet ik nu doen
:D:(
icon

Beste antwoord door David 11 januari 2017, 13:49

Hi Diaan44,

Dat is inderdaad wel zonde! :S

Zou je kunnen aangeven of je de code met kopiëren en plakken probeert in te voeren of handmatig? De meeste problemen ontstaan doordat de code gekopieerd wordt, dit wordt om één of andere reden niet goed verwerkt. Zou je kunnen kijken of dit wel werkt? Het gaat wel om 500 MB in het Nederland, om verwarring te voorkomen dat je dit niet in het buitenland probeert.

Ik hoor graag of het nu wel gelukt is! 🙂
Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hi Diaan44,

Dat is inderdaad wel zonde! :S

Zou je kunnen aangeven of je de code met kopiëren en plakken probeert in te voeren of handmatig? De meeste problemen ontstaan doordat de code gekopieerd wordt, dit wordt om één of andere reden niet goed verwerkt. Zou je kunnen kijken of dit wel werkt? Het gaat wel om 500 MB in het Nederland, om verwarring te voorkomen dat je dit niet in het buitenland probeert.

Ik hoor graag of het nu wel gelukt is! 🙂
Ik heb die code handmatig in getikt en dan lukt het nog niet
Reputatie 7
Badge +20
Hi Diaan,

Jammer dat het niet is gelukt. Ik wilde als oplossing een 500MB-aanvuller voor je activeren, maar ik zie dat je inmiddels zelf een aanvuller hebt geactiveerd. Ik heb daarom de kosten van de MB-aanvuller vergoed en dit zal ook zichtbaar zijn op je factuur. Ik hoop dat je blij bent met deze oplossing!

Als ik nog iets anders kan betekenen dan hoor ik het graag! 🙂
Wil jullie bedanken dat jullie het zo voor mij hebben opgelost top
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Diaan44,

Geen dank, fijn dat we zo konden helpen en het oplossen! 🙂 En laat het gerust weten als we je in de toekomst nog eens ergens bij kunnen helpen, we staan voor je klaar!
Ik twee vouchers intvangen, eentje voor 500mb en een extra uurbundel. Ondanks meerdere malen handmatig intikken van de code werken geen van beide.
Wat nu te doen?
Reputatie 7
Badge +20
Hoi Monique.1,

Jammer dat beide vouchers het niet doen! :S Het is een beetje een open deur, maar de code wordt helemaal correct overgenomen? Ook kopiëren en plakken werkt niet? De codes zouden het namelijk gewoon direct moeten doen, maar zou je het nog eens kunnen proberen wanneer je MB's nodig hebt? Ik heb je nu even wat extra MB's gegeven, omdat ik zag dat je bijna door je bundel heen was.

Laat je het weten of het bij de volgende test gelukt is? 🙂
Hoi David,
Super bedankt voor je snelle reactie en de extra MB's, die had ik net nodig. En dan ook erg blij mee!
Codes van de vouchers heb ik weer geprobeerd, gekopieerd met en zonder enter/spatie aan het einde, ik heb het handmatig ingetikt. Echt verschillende keren geprobeerd maar het werk niet, jammer.
Reputatie 7
Badge +20
Hi Monique,

Jammer dat het niet werkt. Ik zie dat David een compensatiebundel van 500MB heeft toegevoegd. Hopelijk is hiermee alles naar wens!

Reageer