Beantwoord

Voucher Schiphol niet ontvangen

  • 29 maart 2016
  • 1 reactie
  • 103 Bekeken

Hallo,

In Januari heb ik een Schiphol voucher van 1 punt besteld, alleen heb ik deze nooit gekregen.
Komt die online of krijg ik die in de bus?
Overmorgen verloopt die actie, ik hoop dat ik de voucher er voor nog kan krijgen.

Hartelijke groeten,

Jochem
icon

Beste antwoord door Amy 30 maart 2016, 15:30

Hey Jochem,

Goed dat je dit aan ons laat weten. Ik zie dat je gisteren nogmaals de voucher hebt besteld. Deze ontvang je binnen 5 werkdagen via e-mail. Natuurlijk gaan we er voor zorgen dat je de voucher die je in januari besteld hebt ook nog ontvangt. Zou je de tips uit dit topic eens door willen nemen? Mocht je daarna de voucher nog niet hebben ontvangen dan kun je een reactie achterlaten in het topic! 🙂

Om het overzicht op het forum te bewaren heb ik dit topic gesloten.
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +15
Hey Jochem,

Goed dat je dit aan ons laat weten. Ik zie dat je gisteren nogmaals de voucher hebt besteld. Deze ontvang je binnen 5 werkdagen via e-mail. Natuurlijk gaan we er voor zorgen dat je de voucher die je in januari besteld hebt ook nog ontvangt. Zou je de tips uit dit topic eens door willen nemen? Mocht je daarna de voucher nog niet hebben ontvangen dan kun je een reactie achterlaten in het topic! 🙂

Om het overzicht op het forum te bewaren heb ik dit topic gesloten.

Reageer