Beantwoord

Voucher T-Mobile Extra nog niet ontvangen?

• 29 december 2017
  • 9 reacties
  • 234 Bekeken

Ik heb op 8 december een staatslot besteld van mijn T Mobile Extra punten.
Helaas heb ik tot op heden geen voucher ontvangen.
Kunnen jullie nakijken wat er niet goed gaat??
Groet
icon

Beste antwoord door Bas 2 januari 2018, 14:15

Hey TammieD,

Allereerst natuurlijk de beste wensen voor het nieuwe jaar! Sorry voor het late antwoord, dit komt dan ook door het lange weekend. Om je niet langer te laten wachten op het staatslot, heb ik de voucher direct gestuurd naar je Gmail. Heel veel plezier ervan en ik hoop dat je een leuke prijs wint! :D

Mocht je verder nog vragen hebben schroom dan niet, we helpen je graag!
Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 4
Badge +13
Hey TammieD,

Allereerst natuurlijk de beste wensen voor het nieuwe jaar! Sorry voor het late antwoord, dit komt dan ook door het lange weekend. Om je niet langer te laten wachten op het staatslot, heb ik de voucher direct gestuurd naar je Gmail. Heel veel plezier ervan en ik hoop dat je een leuke prijs wint! :D

Mocht je verder nog vragen hebben schroom dan niet, we helpen je graag!
Hoi Bas, helaas doet de unieke code het niet. Zou je een goed werkende willen mailen? Groet
Reputatie 7
Badge +19
Hoi TammieD,

Gek dat deze niet werkt! Ik kan niet zomaar een andere code sturen en ik zou het graag hoogstpersoonlijk werkend voor je krijgen, maar ik kan niet in de systemen van de Staatsloterij. Wat je in dit geval het best kunt doen, is even contact opnemen met hun klantenservice. Ik ga er vanuit dat zij jou kunnen helpen met het verzilveren van de code!

Laat je weten hoe het afloopt?
Hoi Jaimy, ik heb contact opgenomen met de klantenservice van de Staatsloterij. Helaas konden ze mij niet verder helpen. Dit wordt dus zi’n kastje naar de muur verhaal. Ik hoop dat jullie toch iets kunnen doen want bij de verzilvering van de vide krijg ik nog steeds de melding “ code is noet geldig”
Reputatie 7
Badge +19
Hoi TammieD,

Wat jammer dat zij je niet hebben geholpen. Kun je mij vertellen wat zij aangaven? Ik wil hier dan namelijk graag voor je achteraan gaan, want het is natuurlijk niet de bedoeling dat je de voucher niet kunt gebruiken!
Goedenavond, totaal onverwacht het ik vandaag per post een staatslot ontvangen.
Ondanks dat ze dus bij de Staatsloterij zeiden dat ze me niet verder konden helpen, hebben ze dit toch gedaan. Groet
Reputatie 7
Badge +19
Hey TammieD,

Dat is inderdaad onverwacht na het laatste berichtje dat je stuurde! Superfijn dat het lot toch is opgestuurd.

Hopelijk win je er nog een leuk prijsje mee. Veel speelplezier! 😃
Evenzo hier op 13-12 staatslot bestelt en nog niks ontvangen
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Boukouja,

Dat is al bijna een maand geleden, deze zou je al ontvangen moeten hebben!

Ik heb de voucher gelijk nogmaals naar je opgestuurd. Zou je willen controleren of je 'm deze keer wel hebt ontvangen? Mocht je niets in je mailbox hebben, controleer dan voor de zekerheid je ongewenst map.

Mocht je ook in je ongewenst map niets hebben ontvangen, dan kan je mij in een privébericht een alternatief e-mail adres sturen. Dan stuur ik de voucher daar naartoe!

Uiteindelijk ga je 'm ontvangen. 😉

Reageer