Beantwoord

Voucher T-Mobile Extra Travel & Surf pas inwisselen mislukt

  • 24 april 2017
  • 1 reactie
  • 143 Bekeken

Ik heb een voucher mpas besteld, maar inwisselen mislukt.
Hoe kan dit?
icon

Beste antwoord door Thalina 26 april 2017, 12:08

Hoi Hillan,

Jammer om te lezen dat het inwisselen van de voucher niet werkt! Ik begrijp uit jouw bericht dat je wel de juiste e-mail hebt ontvangen met de code daarin? Heb je misschien per ongeluk een staatslot ontvangen in plaats van een Travel & Surf pas? Er zijn een aantal klanten waarbij dat is gebeurd, vandaar dat ik het even navraag.

Mocht je gewoon de Travel & Surf pas ontvangen hebben: ik zie dat je op dit moment in het buitenland bent en gebruik maakt van jouw 'Data mee op reis' MB's. Kun je deze MB's eerst eens opmaken en vervolgens de pas proberen te activeren? Je kunt de code invoeren op deze pagina. Mocht dat niet lukken, kun je dan aangeven welke (fout)melding je krijgt te zien?

Ik hoor het graag van je! Ik wens je in ieder geval nog een fijne tijd toe in het buitenland!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 6
Badge +17
Hoi Hillan,

Jammer om te lezen dat het inwisselen van de voucher niet werkt! Ik begrijp uit jouw bericht dat je wel de juiste e-mail hebt ontvangen met de code daarin? Heb je misschien per ongeluk een staatslot ontvangen in plaats van een Travel & Surf pas? Er zijn een aantal klanten waarbij dat is gebeurd, vandaar dat ik het even navraag.

Mocht je gewoon de Travel & Surf pas ontvangen hebben: ik zie dat je op dit moment in het buitenland bent en gebruik maakt van jouw 'Data mee op reis' MB's. Kun je deze MB's eerst eens opmaken en vervolgens de pas proberen te activeren? Je kunt de code invoeren op deze pagina. Mocht dat niet lukken, kun je dan aangeven welke (fout)melding je krijgt te zien?

Ik hoor het graag van je! Ik wens je in ieder geval nog een fijne tijd toe in het buitenland!

Reageer