Beantwoord

Voucher travel en surf pas m

• 26 maart 2017
  • 5 reacties
  • 151 Bekeken

Heb een code. Echter deze werkt niet. Zijn 12 cijfers. Vraagt om 16 cijfers. Wat te doen?
icon

Beste antwoord door Sam- 27 maart 2017, 13:03

Hoi bob www,

Welkom op het forum!

Erg vreemd zeg.. Zou je mij de code in een privébericht willen sturen? Dan ga ik dit verder voor je onderzoeken.

Om je in de tussentijd alsnog toegang te geven tot het netwerk in het buitenland heb ik kosteloos een Travel & Surf pas voor je geactiveerd. Als je jouw toestel één keer opnieuw start dan kan je hier gebruik van maken. Let op; de kosten van de Travel & Surf pas zullen zichtbaar zijn in My T-Mobile, maar deze worden weer weggestreept door een korting op je eerstvolgende factuur.

Mocht je alsnog problemen ervaren met het netwerk in het buitenland, dan kan je een kijkje nemen in dit topic. Hier vind je alle tips en instructies om verbinding te kunnen maken met één van de netwerken in het buitenland.
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 6
Badge +17
Hoi bob www,

Welkom op het forum!

Erg vreemd zeg.. Zou je mij de code in een privébericht willen sturen? Dan ga ik dit verder voor je onderzoeken.

Om je in de tussentijd alsnog toegang te geven tot het netwerk in het buitenland heb ik kosteloos een Travel & Surf pas voor je geactiveerd. Als je jouw toestel één keer opnieuw start dan kan je hier gebruik van maken. Let op; de kosten van de Travel & Surf pas zullen zichtbaar zijn in My T-Mobile, maar deze worden weer weggestreept door een korting op je eerstvolgende factuur.

Mocht je alsnog problemen ervaren met het netwerk in het buitenland, dan kan je een kijkje nemen in dit topic. Hier vind je alle tips en instructies om verbinding te kunnen maken met één van de netwerken in het buitenland.
[Code verwijderd door moderator] Dit is de voucher code
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Bob,

Bedankt voor de aanvulling. Ik heb de code doorgezet zodat dit in de toekomst niet meer voor komt. Kan je inmiddels al internetten in het buitenland? :)

Nog een prettig verblijf toegewenst!
Hoi ,
Ja, ik zie ook dat het tegoed in mijn tmobile staat. Dank voor de snelle oplossing.

Groet
Bob Altena
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Bob,

Graag gedaan hoor. Ik ben blij dat we samen tot een oplossing konden komen!

Reageer