Beantwoord

Voucher Travel & Surf

  • 3 september 2017
  • 1 reactie
  • 122 Bekeken

Ik heb nog een voucher die ik net inleverde voor 100 mb 72 uur. Heb hem ingeleverd, met succes stond erbij. Maar ik heb geen internet gekregen. Heb nu een ander pakket moeten kopen. Wat moet ik doen met mijn voucher?
icon

Beste antwoord door David 4 september 2017, 13:38

Hoi Ssan,

Goed dat je even aan de bel trekt, deze vouchers werken inderdaad niet goed meer in elk land. Ik heb de punten dan ook voor je teruggestort, want het is zonde als je ergens voor betaalt waar je niets aan hebt! Je kunt deze punten nu dus opnieuw gebruiken. Als je over ongeveer een uur op jouw My T-Mobile kijkt, dan zie je de bijgeschreven punten. :)

Als je nog vragen voor ons hebt, dan horen we dat graag!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hoi Ssan,

Goed dat je even aan de bel trekt, deze vouchers werken inderdaad niet goed meer in elk land. Ik heb de punten dan ook voor je teruggestort, want het is zonde als je ergens voor betaalt waar je niets aan hebt! Je kunt deze punten nu dus opnieuw gebruiken. Als je over ongeveer een uur op jouw My T-Mobile kijkt, dan zie je de bijgeschreven punten. :)

Als je nog vragen voor ons hebt, dan horen we dat graag!

Reageer