Beantwoord

Voucher uurbundel

• 17 april 2017
  • 6 reacties
  • 194 Bekeken

Ik heb net geprobeerd mijn voucher te gebruiken voor mijn uurbundel, maar hij geeft de hele tijd aan dat ik de voucher moet controleren en opnieuw moet proberen, ik heb het inmiddels 17 keer gedaan en het werkt nog steeds niet
icon

Beste antwoord door Hajar 19 april 2017, 13:52

Hi Martvanhoorn,

Op welke manier heb je de voucher proberen te activeren? Je moet de unieke code handmatig invoeren in de SMS naar 2244. Op die manier zou het wel moeten lukken. Als het op die manier nog steeds niet lukt, laat het mij dan weten. Dan zorg ik ervoor dat je een nieuwe code ontvangt. 🙂
Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hi Martvanhoorn,

Op welke manier heb je de voucher proberen te activeren? Je moet de unieke code handmatig invoeren in de SMS naar 2244. Op die manier zou het wel moeten lukken. Als het op die manier nog steeds niet lukt, laat het mij dan weten. Dan zorg ik ervoor dat je een nieuwe code ontvangt. 🙂
Ik heb het heel vaak via 2244 geprobeerd, dan krijg ik steeds een bericht van T-mobile dat het niet geldig terwijl ik het via Mn mobiel gekopieerd heb naar het sms bericht. Ik hoop dat ik idd een nieuwe code krijg
Reputatie 6
Badge +16
Hoi Martvanhoorn,

Zou je, zoals Hajar aangaf, de code handmatig in de sms willen invoeren? Let hierbij goed op of je niet voor of na de code een extra spatie hebt staan, hierdoor kan de code als ongeldig gezien worden. Lukt dit niet dan gaan we aankloppen bij de afdeling die hier over gaat zodat je een goed werkende voucher code ontvangt!
Het lukt nog steeds niet.....
Heb er wel 2 tegelijk gekocht, maakt dat nog veel uit?
Reputatie 7
Badge +20
Hoi Mart,

Jammer dat het nog steeds niet goed werkt! :S

Nieuwe codes versturen is niet mogelijk, maar ik heb de uitgegeven punten vergoed. Je kunt er dus nu zelf voor kiezen om een nieuwe uurbundel aan te schaffen, hopelijk werkt die beter! 🙂 Als wij je nog ergens bij kunnen helpen, dan horen we dat graag van je!

Reageer