Beantwoord

Voucher verzilveren lukt niet

• 9 januari 2017
  • 3 reacties
  • 205 Bekeken

Ik probeer mijn voucher van 1-uur-bundel te verzilveren door de unieke code naar 2244 te sms-sen, maar dat lukt niet.
icon

Beste antwoord door David 10 januari 2017, 14:37

Hey Schuriname,

Dat schiet niet op, hopelijk kunnen we dat gauw oplossen!

Jij hebt jouw vraag gesteld in het subtopic 'Buitenland'. Probeer je de bundel daar ook te activeren, want dat is namelijk niet mogelijk. De uurbundel is enkel voor in Nederland, zoals ook in de voorwaarden staat aangegeven.

Als je tóch in Nederland bent, kan het dan zijn dat de code gekopieerd wordt en dan geplakt? Op één of andere manier leek dit niet goed te werken, dus we raden aan dit altijd handmatig over te nemen in de SMS. Verder zou er eigenlijk geen reden moeten zijn dat de uurbundel niet geactiveerd zou worden. Kun je dit dus eens proberen?

Ik hoor graag van je of mijn antwoord zo helder is! 🙂
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Graag gedaan, top dat het gelukt is! 🙂
Antwoord is duidelijk. Mijn fout was, dat ik het woord vouchercode mee smste. Door sec de code te smssen lukte het direct. Tip: de I in de code is niet handig; wordt als 1 gezien. Bedankt voor de vlotte service. Chapeau!
Reputatie 7
Badge +20
Hey Schuriname,

Dat schiet niet op, hopelijk kunnen we dat gauw oplossen!

Jij hebt jouw vraag gesteld in het subtopic 'Buitenland'. Probeer je de bundel daar ook te activeren, want dat is namelijk niet mogelijk. De uurbundel is enkel voor in Nederland, zoals ook in de voorwaarden staat aangegeven.

Als je tóch in Nederland bent, kan het dan zijn dat de code gekopieerd wordt en dan geplakt? Op één of andere manier leek dit niet goed te werken, dus we raden aan dit altijd handmatig over te nemen in de SMS. Verder zou er eigenlijk geen reden moeten zijn dat de uurbundel niet geactiveerd zou worden. Kun je dit dus eens proberen?

Ik hoor graag van je of mijn antwoord zo helder is! 🙂

Reageer