Beantwoord

Voucher verzilveren lukt niet

• 19 juni 2017
  • 5 reacties
  • 344 Bekeken

Hi, ik heb via mijn punten een voucher voor het buitenland va 500 mb gekocht. Nu wil ik de voucher verzilveren maar het lukt niet
icon

Beste antwoord door David 20 juni 2017, 13:49

Hey Joyce,

Dat klinkt niet best, hopelijk kunnen we dat gauw oplossen! :S

In ons systeem zie ik dat je ondertussen wel zelf een pas hebt aangeschaft om in ieder geval alvast te kunnen internetten. Zou je aan kunnen geven welke foutmelding je krijgt wanneer je de voucher wilt verzilveren? Via deze website zou het mogelijk moeten zijn de voucher te verzilveren. Had je dit ook geprobeerd?

Ik ben erg benieuwd en we zien jouw reactie dan ook graag tegemoet!
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hey Joyce,

Dat klinkt niet best, hopelijk kunnen we dat gauw oplossen! :S

In ons systeem zie ik dat je ondertussen wel zelf een pas hebt aangeschaft om in ieder geval alvast te kunnen internetten. Zou je aan kunnen geven welke foutmelding je krijgt wanneer je de voucher wilt verzilveren? Via deze website zou het mogelijk moeten zijn de voucher te verzilveren. Had je dit ook geprobeerd?

Ik ben erg benieuwd en we zien jouw reactie dan ook graag tegemoet!
Oeps. Er gaat iets mis bij het activeren van je voucher. Probeer het later nog een keer.
Als ik naar t mobile roaming ga kon ik weer terecht in vul de voucher code in dan krijg ik de foutmelding
Oeps deze code is al gebruikt
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Joyce,

Dat is inderdaad niet handig! Ik denk dat het ermee te maken heeft dat je sinds 13 juni in zone EU geen Travel & Surf passen meer hoeft aan te schaffen, maar een MB-aanvuller om te kunnen internetten. Omdat er in ieder geval iets niet goed gaat met het activeren, heb ik zojuist jouw punten teruggestort. Deze zie je binnen 48 uur weer op jouw My T-Mobile bij Historie staan. Ik hoop dat je tevreden bent met deze oplossing.

Ik wens je nog veel plezier toe in het buitenland! En als je nog vragen hebt, hoor ik het graag!
Waarom kan ik mijn voucher van 500mb niet in de Eu gebruiken nu de roaming is afgelast
Weg punten
Reputatie 4
Hoi Niomyworst11,

Welkom op ons forum!

Dat is natuurlijk niet de bedoeling. Daarom ga ik het meteen voor je oplossen! Ik heb jouw T-Mobile Extra punten van de voucher meteen teruggestort, dus die zul je binnen 48 uur terugzien op jouw My T-Mobile. Dan kan je die punten weer lekker uitgeven aan andere leuke dingen. :)

Als je nog vragen hebt, dan staan wij altijd voor je klaar!

Reageer