Beantwoord

Voucher werkt niet

Hallo T mobile!
Heb met tmobile punten, 72 uur pas voor het buitenland aangeschaft en ik ben inmmidels bijna 36uur in Zwitersland en Hij doet het niet! Als eerste had de reactie van succesvol verzilverd ... vervolgens helemaal geen internet verbinding... daarna meerdere keren opnieuw ingelogd en toch geen internet ! Diep teleurgesteld. Hoe kan dit!???
icon

Beste antwoord door Hajar 30 april 2017, 10:32

Hi Miernabilma en shalot,

Wij ervaren momenteel een storing met de Travel & Surf vouchers waardoor je deze niet kan gebruiken. Ik heb daarom de T-Mobile Extra punten teruggeboekt en deze zijn binnen 24 uur zichtbaar op My T-Mobile. Jullie kunnen via My T-Mobile een Travel & Surf pas activeren.

Excuses voor het ongemak en ik hoop dat jullie een fijne tijd hebben in het buitenland.
Bekijk origineel

10 reacties

Reputatie 2
Bij mij precies hetzelfde, alleen gisteren was ik in Duitsland en nu in Zweden, maar werken ho maar!
Reputatie 7
Badge +20
Hi Miernabilma en shalot,

Wij ervaren momenteel een storing met de Travel & Surf vouchers waardoor je deze niet kan gebruiken. Ik heb daarom de T-Mobile Extra punten teruggeboekt en deze zijn binnen 24 uur zichtbaar op My T-Mobile. Jullie kunnen via My T-Mobile een Travel & Surf pas activeren.

Excuses voor het ongemak en ik hoop dat jullie een fijne tijd hebben in het buitenland.
Reputatie 2
De punten zijn weer bijgeschreven zag ik.
Ik had via Travel& surf een pas geactiveerd, die werkt prima.
Dank je wel voor je antwoord!
Halo Hajar! Heb de punten gekregen en meteen een nieuwe pas aangeachaft, bedankt! Maaaaar nu krijgt ik de meldig dat de voucher niet geactiveerd kan... omdat ik alleen een voucher per regio per keer kan gebruiken!! Terwijl de "andere" niet in gebruikt kon... wardeloos dus.
Reputatie 7
Badge +20
Hi Mirnabielma,

Wat balen dat het nog niet lukt. Ik heb daarom uit coulance een Travel & Surf S pas geactiveerd zodat je er in ieder geval gebruik van kan maken nu je er bent. Zorg dat je dataroaming aan staat en dat je verbonden met Swisscom, Salt of Sunrise en dan kun je direct je Travel & Surf pas gebruiken.

Laat je even weten of het werkt? Ik wens je nog een fijne tijd daar.

@Shalot; Super dat het weer goed werkt bij jou. Ik wens je veel plezier. 🙂
Hallo Hajar! Hij doet het!!! Eindelijk hoef ik niet afhankelijk te zijn van de wifi! Heerlijk! En morgen terug naar NL.. LOL. iig Bedankt!!!
Reputatie 7
Badge +20
Hi mirnabielma,

Aaaah heel fijn om te horen. Ben blij dat ik je de laatste alsnog heb kunnen helpen. Ik hoop dat je een leuke tijd hebt gehad! 🙂
Reputatie 2
Daar ben ik weer, ik had 2 vouchers aangeschaft.
1 voor de heen en 1 voor de terugreis.
Heen ging fout daar heb ik ook netjes de punten voor terug gekregen.
Helaas ging het gisteren op de terugreis ook weer mis.
Er werd bij beide vouchers gezegd dat de code al gebruikt was!
Dus weer 350 punten voor niks ingeleverd.
Echt soepel werkt het niet met de vouchers.
Van de 4 die ik aangeschaft had ( vorig jaar 2 en nu 2)
werkte er maar 1.
Jammer, heel jammer.
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Shalot,

Heb je het naar je zin gehad op vakantie? Onze excuses dat ook de laatste voucher niet goed werkte. 😞

Onze collega's zijn er van op de hoogte dat de vouchers in sommige gevallen niet werken en zijn hard bezig om dit voor iedereen op te lossen. Om het goed te maken heb ik de gebruikte punten + een beetje extra bijgeboekt zodat je de punten op een andere manier kan gebruiken!

De punten zullen binnen 24 uur zichtbaar zijn op je My T-Mobile account.
Reputatie 2
Hallo Issam, ja we hebben een heerlijke vakantie gehad!
Dank je wel voor de fijne oplossing!
Hopelijk wordt het probleem snel opgelost zodat ander reizigers
er wel gebruik van kunnen maken.

Vriendelijk bedankt voor je antwoord Issam.:$

Reageer