Beantwoord

Vouchercode inwisselen

• 27 november 2017
  • 10 reacties
  • 3468 Bekeken

Hey,
Ik kan mijn 500mb voucher van thuisbezorgd niet inwisselen. Het is een code van 8 cijfers/nummers terwijl er steeds gevraagd wordt maar 16 cijfers/nummers. Iemand enig idee hoe ik het wel kan inwisselen?
icon

Beste antwoord door catlady 26 december 2017, 18:58

Vreemd dat T-mobile niet op de hoogte lijkt te zijn van deze actie. Ik ben er inmiddels zelf achter gekomen:
Je kan de bundel activeren door je code te sms'en naar 2244. De bundel is daarna 7 dagen geldig, alleen binnen NL.

Deze info is ook te vinden in je Thuisbezorgd account van de Bonuswinkel, onder "Gebruikte aanbiedingen".
Bekijk origineel

10 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Hoi Nelanka,

Daar gaan we je natuurlijk bij helpen!

Wat bedoel je precies met 500mb bij Thuisbezorgd? Ik zie namelijk dat je een 500MB bundel voucher hebt besteld, maar dat heeft niets met thuisbezorgd te maken. Probeerde je de code misschien daar in te voeren? In het geval van een 500MB bundel voucher ontvang je van T-Mobile Extra via e-mail een voucher met unieke code, waarmee je via SMS je bundel activeert.

Ik hoor het graag als ik je toch verkeerd begrepen heb, of als het nog niet lukt! Ik help je in dat geval graag verder. 🙂
Reputatie 2
Hi! Ik heb via thuisbezorgd ook een vouchercode gekregen voor een 2gb bundel (via de bonuswinkel van thuisbezorgd), maar waar kan ik deze activeren?!
Ik zou dit ook wel willen weten. Ik kan zo snel geen plaats vinden waar ik die voucher kan invullen.
Reputatie 7
Badge +20
Hi allemaal,

Kunnen jullie aangeven wat jullie bedoelen met een vouchercode van thuisbezorgd? Heeft het verder te maken met T-Mobile? Ik zie geen T-Mobile Extra bestelling terug van jullie in ons systeem. Zouden jullie een screenshot kunnen delen van de thuisbezorgd voucher? Dan kunnen we jullie misschien verder helpen.

Ben erg benieuwd naar jullie reactie!
Nee het is echt een voucher van de bonuswinkel van thuisbezorgd ( het is vrij nieuw). Moet ik de screenshot hier plaatsten of ergens anders?
Reputatie 5
Badge +10
Graag een foto ben benieuwd, nooit van gehoord.
Ik was er ook op zoek naar kan het ook niet Vinden
Vreemd dat T-mobile niet op de hoogte lijkt te zijn van deze actie. Ik ben er inmiddels zelf achter gekomen:
Je kan de bundel activeren door je code te sms'en naar 2244. De bundel is daarna 7 dagen geldig, alleen binnen NL.

Deze info is ook te vinden in je Thuisbezorgd account van de Bonuswinkel, onder "Gebruikte aanbiedingen".
Thanks het staat er gelijk bij
Reputatie 7
Badge +20
@Catlady, bedankt voor de opheldering! Heb je toevallig nog een screenshot van de voucher/actie? Het komt mij ook niet bekend voor. Het is een actie van Thuisbezorgd voor internet van ons, snap ik het zo goed?

Ik ben benieuwd!

Reageer