Beantwoord

Vouchers verzilveren lukt niet.

  • 15 februari 2017
  • 2 reacties
  • 145 Bekeken

Hi tmobile,

Ik heb een aantal vouchers voor 1 uur internet.
Nu wil ik die gebruiken en krijg ik elke keer een sms terug dat de "sms niet begrepen wordt".
Graag wil ik een oplossing of mijn punten terug.

Groet
icon

Beste antwoord door Amy 16 februari 2017, 10:38

Hi Mikoehv,

Je hebt hier ondertussen contact over gehad met mijn collega's. Helaas liep de chat niet helemaal goed. Mijn collega heeft jouw probleem doorgezet naar de afdeling die hierover gaat en zij pakken dit zo snel mogelijk op.

Ik zag overigens dat je door je 3GB bundel heen bent, ik vermoed ook dat je om die reden een bundel wilt activeren. Omdat dit niet lukt heb ik uit coulance 500 MB voor je geactiveerd. 🙂

Trek je aan de bel als je verder nog vragen hebt?
Bekijk origineel

2 reacties

En nu zegt de sms ook nog eens dat ze niet geldig zijn..
Reputatie 7
Badge +15
Hi Mikoehv,

Je hebt hier ondertussen contact over gehad met mijn collega's. Helaas liep de chat niet helemaal goed. Mijn collega heeft jouw probleem doorgezet naar de afdeling die hierover gaat en zij pakken dit zo snel mogelijk op.

Ik zag overigens dat je door je 3GB bundel heen bent, ik vermoed ook dat je om die reden een bundel wilt activeren. Omdat dit niet lukt heb ik uit coulance 500 MB voor je geactiveerd. 🙂

Trek je aan de bel als je verder nog vragen hebt?

Reageer