Vragen/klachten 10 jaar T-Mobile Extra

Reputatie 2
Hoi,
Ik ben aan het sparen voor de sony camara met t-mobile extra! afgelopen zaterdag heb ik nog gekeken hoeveel punten ik nog mis!
in totaal was het toestel iets meer al 6900 punten en de polaroid 6200.
Vandaag kijk ik opnieuw omdat t-mobile 10% korting geeft op de cadeaus, met schrik zie ik dat t-mobile de punten heeft verhoogt. de sony camara is nu 7200 punten met korting en de polaroid 6900!!! Waar is nu de 10 % koting?? ik vind het echt afzetterij!!!

This topic has been closed for comments

146 reacties

Reputatie 2
Ja zo gaat dat altijd, in welke winkel je ook komt. Eerst prijzen verhogen en dan korting geven. Mind Players!!!!
Reputatie 2
Ik heb 6655 punten en de sony was 6900 minus 10 %
komt dit cameraatje dus op 6210 punten. Dus ik wil
deze camera gewoon hebben punt uit. Ze denken toch
niet dat wij allen idioot zijn of wel soms !! Maar de site ligt
de hele morgen al op zijn reet, wat een amateurisme !!
Reputatie 2
Je hebt nog gelijk ook, de site werkt weer, nu is de sony 7210 met korting en zonder 7900, wat een stelletje viezerikken, ik heb er geen beter of fatsoenlijker uitdrukking voor over. Bah ! wat een misselijk bedrijf T-Mobile, wegwezen allemaal!
Reputatie 2
10 jaar bestaan en dan een feestje geven.
Op dit feest komt niemand, helemaal niemand !
Dit is geen feest.
Dit zijn geen cadeaus.
Dit is een misselijke reclamestunt,
Zum kotzen !
Reputatie 5
@Arnaud, jammer dat je er zo over denkt. Op onze facebook pagina www.facebook.com/tmobileplein krijgen we gelukkig ook heel veel positieve reacties. Als T-Mobile Extra of Speciaal lid kun je je voordeel doen met deze actie door artikelen te bestellen voor minder punten dan gebruikelijk.

Verder het verzoek je bericht
Reputatie 2
Waarom zijn er artikelen stiekum ineens in punten aantal verhoogd?
Om er dan zogenaamd 10% korting op te geven,
Dat is toch geen gang van zaken?
Ik heb me te pletter gespaard voor mijn sony, ik heb nu 6655 punten dat betekende voor mij over wellicht 1 of 2 maandjes kon ik hem gaan bestellen, ik blij, Dat is nu omgeslagen in totale teleurstelling en woede.............
Ik had liever gehad dat jullie dit feestje niet hadden georganiseerd.
Of kun jij mij de sony wel voor 6900 -/- 10% = 6210 en geen 7210 punten aanbieden?
Reputatie 5
@Arnaud, ik heb dit voor je nagevraagd. Ik kom hier zo spoedig mogelijk op terug.
Reputatie 2
Kben het wel eens met arnaud
Je zou toch cadeau's vinden in je mailbox nou ik heb nog niks gezien
en aan die korting heb ik niks ik heb geen punten meer die zijn plijten
heb lekker veel hieraan zeg
leuk feest
en wat voor
Reputatie 2
Volgens mij kan ANNE Marie niet lezen of ze wil het niet lezen hoe het er staat want ik lees heel goed wat er staat en wat er in en ander forum staat dat de punten ineens verhoogd zijn van een aantal artikelen en daar dan de 10% vanaf.
Ik vindt eigenlijk ook dat dit STINKT.
Verder vallen de klachten bij mij nog mee, maar G3 is wel heel slecht.
Ik wacht tot eind van jaar anders wil ik ook ontbinding van mijn contract omdat ze niet de diensten kunnen leveren die ze aanbieden.
Reputatie 2
Dank je wel.
Annemarie van T-Mobile
Wellicht sorry voor mijn wat duidelijke taal.
Maar was echt een beetje pissed..
Arnaud ;-))
Reputatie 5
@Spiderman, Anne-Marie kan heel goed lezen. Dank u.
Ik heb nagevraagd hoe het zit met de punten voor de camera's en de andere artikelen. Ik kom hier zo snel mogelijk op terug.
Reputatie 2
Hallo,

Ik heb zo'n zelfde geval als Arnoud:

Ik heb ongeveer een maand geleden een 2GB USB stick besteld voor 900 punten. Nu staat deze zelfde USB stick voor 990 punten in de aanbieding......?! Beetje vreemd he? Vandaar mijn twijfels bij deze actie!
Reputatie 2
Anne-Marie,
Hallo met Arnoud,
Hoe krijg ik persoonlijk bericht over jouw navraag van hieronder?

Ik heb nagevraagd hoe het zit met de punten voor de camera's en de andere artikelen. Ik kom hier zo snel mogelijk op terug.
Al vast bedankt
Arnoud
Reputatie 2
Hallo,
Ik heb precies hetzelfde. Ik heb lang gespaard om 2 Stijlvolle Digitale Fotolijstjes te kunnen bestellen @ 3400 punten per stuk. (heb net 6814 pntn)

Nu is hij in eens van 4000 voor 3600 punten ipv 3366. (3400-10%)

Ik zou toch graag wat extra uitleg hierover hebben.

Met vriendelijke groet.
Reputatie 2
Als het werkelijk waar is dat T-Mobile eerst rustig het benodigd aantal punten heeft verhoogd en vervolgens 10% korting rekent, is me dat een flinke tegenvaller en kan niet echt door de beugel... Als meer mensen dit door hebben komt 't zo in de media, zeker vandaag de dag waar Pownews en dat soort programma's alles in het nieuws brengen wat grote bedrijven kan beschadigen, T-Mobile ben benieuwd naar de verklaring hiervan.

@Spiderman, je hoeft je niet zo kinderachtig te gedragen hoor, waarom kan Anne-Marie niet lezen? Alsof zij degene is die vorige maand de Extra punten voor producten heeft verhoogd? Ze is een mod op dit forum en geeft antwoord op dit soort vragen/klachten, wat heeft zij er verder mee te maken?
Reputatie 2
Ik vind het ook echt jammer van T-mobile.....
Ben er ook echt pissig over!
Heb zaterdag nog gekeken hoeveel punten ik nog nodig heb, en nu zijn de punten verhoogt!
Echt belachelijk voor worden, valt mij echt tegen van jullie!!
En dan ook nog groot reclame maken 10jr t-mobile extra...
Reputatie 2
Hallo allen,
Het is echt helaas waar, T-Mobile heeft de benodigde punten eerst verhoogd om daarna zogenaamd 10% korting te geven.
Wat eigenlijk dus betekend een 10% verhoging ! Lekker feestje, fijne cadeaus
Het is echt niet te geloven, waarschijnlijk hebben ze gedacht dat 95% van de klanten dat niet in de gaten zou hebben.
Er moeten zoveel mogelijk mensen hierop reageren,
en eisen dat de punten terug worden gebracht naar hun oorspronkelijke waarde.
Groetjes Arno
Wellicht help de Moderator Anne-Marie ons, ik heb nog geen bericht van haar, wacht in spanning af.
Reputatie 3
Dit is oplichterij!

Nou, zal je net hebben! Door daverend succes van onze 10-daagse is de catalogus nu even niet bereikbaar. We hebben iedereen ingeschakeld om dit zo snel mogelijk op te lossen. Volg ons op facebook voor actuele updates: www.facebook.com/tmobileplein.
Sorry voor het ongemak, maar we starten het feestje zo snel mogelijk weer op!

- Het Facebook redactieteam

En waar mag dit op slaan ?? ***KOEK. Oplichters! Jullie verdienen geld met ons geld ja!!
Reputatie 2
Misschien gaat dat wel wat te ver
Reputatie 2
O ja, ze kunnen ook het aantal punten gaan verhogen wat je maandelijks ontvangt en dan 10% korting geven uit de catalogus: is dat geen goed idee voor een feestje?
Reputatie 2
Ben benieuwd naar de reactie van T-mobile
Reputatie 2
Op mijn overzicht staat dat ik 552 punten heb dus wil ik de krijtmok van 518 punten bestellen.Maat tot mijn verbazing krijg ik dan te lezen dat ik te weining punten heb hoe kan dat.Ik kan hem dus met geen mogelijkheid bestellen
Reputatie 2
Goede morgen Anne-Marie
Vandaag is de laatste dag voor het bestellen van de
Sony camera tegen 10% korting
Graag op korte termijn info, over je onderzoek
iz de punten verhogingen.
Dan kan ik nl. direct er eentje bestellen.
Groetjes en al vast bedankt
Arnaud
Reputatie 2
Hahahahaha
Da's lachen ;-(((
Gisteren duurde de Sony fotocamera actie met "extra voordeel"
nog t/m 05 novemver 2010.
Echter het is nu 05 november, tot mijn grote verbazing is de actie al voorbij
en het punten aantal staat nu op 7940 stuks, Een asociale verhoging
tov 6900 punten van meer dan 11,5% ...
Ik krijg steeds meer buikpijn van dit feestje, en ik denk dat ik nu hard
naar de pot moeten rennen,....
Zum kotzen !
Reputatie 2
Beste T-Mobile,

Met grote verbazing heb ik de berichten gelezen sinds mijn eigen bericht over de USB stick. Ik heb het nog even gecheckt: deze heb ik in juli besteld en zou nu in de "aanbieding" duurder zijn dan toen.... Voor mij heeft deze 10-daagse afgedaan en mijn vertrouwen in T-mobile is ernstig gedaald. Bovendien lijkt het er op dat er vanuit uw zijde ook geen reactie meer komt? Mocht dit zo zijn dan moet ik toch Youp eens gaan bellen...