Vragen/klachten 10 jaar T-Mobile Extra

Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

146 reacties

Reputatie 2
Ja het zijn idd grappenmakers bij T-mobile!!

Ik was ook aan het sparen voor de Sony camera en moest nog minder dan 200 punten. Ik was blij om te zien dat T-mobile kortingen op de producten in de catalogus zou geven, want dan kon ik 'm gelijk bestellen.. Ga ik naar de catalogus zie ik dat de cam meer dan 1000 punten duurder is!!!!

WAT EEN VOOR DE GEK HOUDERIJJJJ!!!
Reputatie 4
0445NA schreef:

Ik heb vandaag inmiddels 5x hetzelfde sms bericht over de 10-daagse ontvangen. Wanneer houdt dit eens op?

misschien dat ze er 5 naar jou hebben gestuurd ipv 5 verschillende mensen,ik heb namelijk niks ontvangen, whahahaah
Reputatie 2
Ik heb geloof ik 7 smsjes gekregen.
Hoogst irritant, dit ging tot laat in de avond door.
Heel vervelend!!
Reputatie 5
@0445NA en sunshine62
Excuses als jullie deze sms meerdere malen hebben ontvangen.
Dit was natuurlijk niet de bedoeling.
Reputatie 2
Laat je niet gek maken. T-Mobile heeft inmiddels vele verhogingen gedaan van de punten per product. Je moet nu meer punten hebben dan eerst om een product te kunnen bestellen. Aantal weken geleden had ik een Fotokoordbesteld voor ongeveer 400 punten. Op dit moment vragen ze er 700 naar.

Het gaat goed met T-Mobile. Dure abonnementen, slechte service, slechte bereik, prijzen verhogen en nu ook eens punten verhogen.

Inmiddels al opgezegd.
Reputatie 2
Ja, dat zou ik ook zeggen. " Dit was niet de bedoeling". Lekker Spammen met smsjes. Heb er ook stuk of 6,7 gekregen.
Reputatie 2
Geen SMS-je gezien, dus je zal die van mij ook wel gehad hebben.
Niet dat ik dat voor mezelf heel erg vind trouwens, maar wel vervelend voor jou!
Reputatie 2
KKPang2 schreef:

-bericht verwijderd-

Nou, je taalgebruik kan volgens mij ook wel wat beter. Zou t-mobile dit soort berichten kunnen verwijderen? Vind het erg storend en het imago van dit forum komt er ook niet aan ten goede.
Reputatie 7
@Edimax, @Hettie63, @ffrancy, @Arnaud, @Dorindad, @Cherry
Ik heb jullie een priv
Reputatie 2
centaur schreef:

Hoi Merijn, daar loopt al een topic over, ga daar eens lezen en post ook voortaan daar.

Gr
CENTAUR

Dat had ik niet gezien, maar het blijft evengoed teleurstellend dat tmobile een aktie heeft van filmbonnen voor 99 punten en dat deze al uitverkocht zijn als je daar een mail over ontvangt, ben diep teleurgesteld in tmobile en met voor 405 punten kan ik maar 1 kaartje kopen, jullie hadden alle abonnees in de gelegenheid moeten stellen om minstens 2 kaartjes te kunnen kopen, dan was het een leuk gebaar geweest.
Reputatie 2
Afgelopen maand werden in de T-mobile Extra catalogus de prijzen hoger. De uitleg hierbij was dat dit kwam doordat de producten duurder zijn geworden voor T-mobile om in te kopen.

Dit is begrijpelijk.

Hoe kan het echter dat wanneer een bioscoop kaartje over enkele jaren 1 euro duurder is geworden, terwijl de punten die je voor een bioscoop kaartje betaald zijn verhoogd van 300 (of was t 330?) naar 550?

In het geval van de bioscoopkaartjes is dit bijna een verdubbeling en lijkt de verhoging weinig te maken te hebben met de daadwerkelijke stijging.

Kortom, als je prijsinflatie als argument wilt gebruiken, verhoog de prijzen dan ook als zodanig. Nu lijkt het erop dat T-mobile meerdere argumenten had die ons niet eerlijk verteld zijn.
Reputatie 2
In 2005 kostte het bioscoopkaartje trouwens 150 punten!
Reputatie 6
@Dries2
De prijs van een bioscoopkaartje was bij T-Mobile Extra eerst 450 T-Mobile Extra credits. Dit is nu verhoogd naar 525 credits.
Als ik contant betaal in de biscoop in ons dorp is het net zou duur als vorige jaar,dus dat is gewoon ge*** van t-mobiel,maar laten ze maar door gaan met prijsen verhogen,dan maak je iedereen nog armer,en geven we niks meer uit,dus gaan de bedrijven kapot.......
Reputatie 4
T-mobile extra is een spaarprogramma die zij niet verplicht zijn uit te voeren. Ik heb een vodafone iphone4 met i275, maar vodafone heeft bij mijn weten geen spaarprogramma.
Zie dit spaarprogramma als extra'tje, de andere providers hebben nog geen eens een spaarprogramma.
Reputatie 2
xiexie1969 schreef:

T-mobile extra is een spaarprogramma die zij niet verplicht zijn uit te voeren. Ik heb een vodafone iphone4 met i275, maar vodafone heeft bij mijn weten geen spaarprogramma.
Zie dit spaarprogramma als extra'tje, de andere providers hebben nog geen eens een spaarprogramma.

Hier ben ik het helemaal mee eens met XENIE1969 ik ben trouwens echt niet meer van plan om van provider te wisselen!
Reputatie 2
hoeveel punten krihg je bij opwaarderen gewoon 18 of 220

en dit is gekkenwerk alles woord durder straks moet je batalen om naar de wc te gaan
Reputatie 2
@hamza3780
Het aantal punten wat je krijgt is afhankelijk van het bedrag waarmee je hebt opgewaardeerd. Voor 10 euro krijg je bijvoorbeeld 10 punten. Op de T-Mobile website vind je meer informatie over de spaarprogramma's T-Mobile Extra en T-Mobile Speciaal.
Reputatie 4
Om naar de w.c te gaan daar moet je al voor betalen! Of hoef je geen gemeente-belasting te betalen? Voor t-mobile extra hoef je niet te betalen, je krijgt punten afhankelijk hoeveel je betaald. Extra dus, net als in de supermarkt of benzine-pomp e.d.
Reputatie 2
waar kan je toch om zeuren !!! als je geen spaar programma wil moet je ook niet aanmelden ervoor en wees blij dat ze dit nog doen in deze crisis tijd veel bedrijven kunnen dit niet ik ben dan ook tevreden met t-mobile extra
Reputatie 5
Dit topic is verouderd en er word niet meer in gereageerd. Vanaf nu staat dit topic op slot.