Vraag

Vragen/opmerkingen T-Mobile extra/Speciaal producten


Reputatie 2
Hoi

Ik ben benieuwd naar wat voor producten jullie zoal bestellen vanuit de T-Mobile Catalogus met de punten van T-Mobile Extra.
Wat zijn jullie ervaringen.
Waarvoor sparen jullie op dit moment?

Ik heb zelf besteld bioscoopkaartjes, factuurkorting en een nokia 6300 afgerekend in de winkel met mijn T-Mobile punten.
Altijd netjes bezorgd en de factuurkorting is natuurlijk altijd fijn als extraatje.
Ik wil nu sparen voor een hotelovernachting.

Groetjes..

This topic has been closed for comments

91 reacties

Reputatie 2
ik ben pas aangemeld en ik heb 10 euro beletgoed bestelt

maar hoe krijg j nou die punten ??
Reputatie 2
Ik heb me hier ook voor aangemeld. Ik heb 1 moods DVD besteld.
Ging snel 🙂
Alleen vind ik persoonlijk dat je vrij langzaam punten spaart.
Ik wist trouwens niet dat je ze ook kan inwisselen in de winkel?
Reputatie 2
heeft iemand enig idee hoelang het duurt voordat je punten afgeschreven worden als je iets in de winkel koopt?
Reputatie 4
@puttanaaa & Shiningdevil
*Ontopic blijven*
Reputatie 2
het is maar wat je wilt
Reputatie 4
k heb 1915 punten, maar weet nog niet wat te doen...

😃
Reputatie 2
Ik heb 2 keer een usb stick besteld, fijne dingen!
Reputatie 2
Ik heb een kasteel overnachting in limburg gekozen, dat is een aanrader. Kost geloof ik ergens tegen de 8000 punten, maar dan heb je ook wat 🙂. Weet eigenlijk niet eens meer of je die wel kan bestellen.....
Verder heb ik heel vaak 25 euro korting gehad, een foto lijstje en een telefoon betaald in de t-shop.
Punten sparen gaat sneller namate je langer lid bent, 1 jaar 1 punt voor een euro, 2de jaar 2 punten en 3de jaar 3 punten. Alleen jammer dat het daarna stopt, anders had ik nu 10 punten per euro gehad 😛
Reputatie 2
Bestelde vroeger altijd bioscoopbonnen - altijd handig (al is et wel alleen van maandags t/m donderdags)... Heb een tijdje geleden de Kasteel-overnachting besteld, maar die moet ik nog reserveren dus weet niet hoe die is... Iemand ervaring...? Voor de rest net 2 frommel-vazen besteld (moe je warm maken om te vormen en koud om hard te maken zeg maar)... Ben benieuwd..!!
Reputatie 2
Truckertje schreef:

Ik heb een kasteel overnachting in limburg gekozen, dat is een aanrader. Kost geloof ik ergens tegen de 8000 punten, maar dan heb je ook wat 🙂. Weet eigenlijk niet eens meer of je die wel kan bestellen.....



Ben je al geweest naar die Kasteel-overnachting...?? Hoe was die...???? Nog aanraders?
Reputatie 2
Kasteel overnachting is leuk. Een oud kasteel dus, en de binnenkant is gerenoveerd. Nette kamers, mooie tuin, bos dicht bij en je kan naar maastricht om te shoppen en om uit eten te gaan. Het is een aanrader, lekker even 2 dagen er uit.
Reputatie 2
ik wissel mijn punten altijd in voor beltegoed
Reputatie 2
Ik heb via de bonuspunten van T-mobile een ipod-shuffle aangevraagd. Nu doet deze het niet meer, waar kan ik terecht voor eventuele garantie/reparatie?
Reputatie 5
[modbreekt]
Houden jullie de speciale T-mobile Extra&Speciaal pagina in de gaten?
T-Mobile Extra & Speciaal bestaat 10 jaar. Dit 10-jarig bestaan willen we natuurlijk vieren met al onze leden. Daarom hebben we vanaf 4 november 10 dagen lang, elke dag nieuwe en verrassende feestaanbiedingen.

[/modbreekt]
Reputatie 2
Ik wilde dus de spiegel hebben, waar je omheen foto's in kan doen. Echter was deze eerst (vorige week) iets van 1600 en nog wat punten. Ik haalde het net niet, dus moest nog een maand sparen. Nu kijk ik het weer na, heb je opeens 1800 punten nodig. 10% korting van 2000 punten. Dat is dus zeker geen voordeel. Is dit een fout, of hebben jullie de benodigde punten gewoon opgehoogd?
Reputatie 2
Helaas, zo werkt het bij Tmobile blijkbaar. Haal je voordeel ermee, ze bestaan 10 jaar, en maken ze er een feest van om de klanten in de maling te nemen, bah, hier kan ik echt niet en never tegen.
Reputatie 7
@gabs
Zie de [post=748328]reactie[/post] van Anne-Marie in [thread=115104]dit topic[/thread]
Reputatie 2
Na vele lange jaren sparen had ik eindelijk genoeg punten om een overnachting te regelen in het Eden Designhotel. Je denkt leuk, aardig van T-Mobile voor trouwe klanten.
Nou de lol is er aardig af inmiddels.

Het opvragen van de bon gaat prima, ze zeggen je toe dat de bon binnen 2 werkdagen in je e-mail zit. Na 5 dagen was er nog geen mail. Maar weer gebeld, met een of andere specialist en moest ik weer 2 dagen wachten, wat ik uiteraard deed, want specialisten weten het! Nou na 2 dagen nog steeds niets! Weer gebeld. Het bleek dat ze de bon niet kunnen e-mailen dus wordt de bon per post verstuurd. Die is tot mijn grote vreugde ook aangekomen!
Dus wij hebben het hotel geboekt voor aankomend weekend en de code doorgegeven. Jammer was het toen dat hotel terugbelde met de mededeling dat de code niet juist was. We hebben heel vaak bekeken of de code die op de voucher stond ook bij het hotel bekend was en dat bleek het geval. T-Mobile bleek dus weer fout te zitten.

Het bekende gebel ging weer beginnen. Je krijgt iemand aan de telefoon die niets kan, niets mag en niets weet. Ideaal! Die moet je dus weer doorverbinden met die beroemde specialist. Die is doorlopend in gesprek en is niet van plan daar op korte termijn uit te komen. Dus zou ik worden teruggebeld. Nou ze moeten nog bellen natuurlijk...
Dus heb ik zelf maar weer eens gebeld. Kreeg ik weer iemand van de afdeling die niets mag en kan aan de telefoon en die probeerde mij weer door te verbinden, tevergeefs uiteraard. Ze was zelfs zo vriendelijk dat ze weer een telefoonnotitie voor me heeft aangemaakt de specialist moet terugbellen! Nou dat was natuurlijk wel heel vriendelijk want dat gaat die specialist natuurlijk toch niet doen!

Zaterdag ga ik naar dat hotel en betaal ik de overnachting gewoon zelf, want dat T-Mobile het voor die tijd gaat oplossen kan ik wel vergeten.

Tot aan dit verhaal heb ik eigenlijk weinig problemen gehad met T-Mobile en vond ik het verhaal van Youp van't Hek wat overdreven. Maar wat blijkt, hij heeft gewoon gelijk! Ik ga vanavond nog zijn tijdschrift kopen.
Reputatie 2
Dit is echt een *** naaistreek (als ik zo "grofmondig" mag zijn).

dit is echt slecht van T-mobile.. Jammer dat dit toch je weekend een beetje verziekt..
maar ik hoop dat je het er leuk gaat hebben!
Reputatie 7
Ik hoop voor je dat alles toch nog opgelost zal worden.

Evengoed een heel fijn weekend!

Gr.
Reputatie 2
Het schijnt geregeld te zijn met het hotel. Nu maar hopen dat het inderdaad zo is, dat zien we morgen. Erg jammer dat daar zoveel keer voor gebeld moet worden.
Reputatie 7
Dat is zeker jammer. Ik hoop idd dat alles nu geregeld is.

Veel plezier en geniet ervan!
Reputatie 5
@ Ardego

Vervelend dat dit zo heeft moeten lopen!
Ik hoop dat je toch leuk weekend op hebt gehad. Zou je misschien even kunnen laten weten of het nog goed gekomen is?
Reputatie 2
hallo ik heb een Design gadgethouder van t-mobille besteld.
en er werd gezegt binnen 14 dagen gelevert heb hem 11-11-2010 bestelt
en hij is er nog steeds niet raar kan iemand mij wat vertelen?
Reputatie 2
@sven358,

Onze excuses voor de vertraging die is opgetreden. Vanwege het succes van de T-Mobile 10-daagse, hebben sommige producten een langere levertijd. Je design gadgethouder wordt zo spoedig mogelijk geleverd.