Vraag

Vragen/opmerkingen T-Mobile extra/Speciaal producten

Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

91 reacties

Reputatie 2
Nou, ik heb nog steeds niks ontvangen...
Reputatie 2
@kim75
Wij hebben je bestelling gevolgd en zien terug dat deze is afgeleverd en ook de melding dat wanneer je niet thuis bent, dit bij de buren afgeleverd kan worden. Wij verwachten dat dat het geval is.
Reputatie 2
Hij is inderdaad bij de buren afgeleverd. Bedankt.
Reputatie 2
alles geregeld ray, dank je, netjes.
vandaag in de bus gehad,
Reputatie 2
Waarom worden spaarpunten ongevraagd omgezet naar beltegoed. Ik wil juist sparen en niets opnemen.
Reputatie 6
@Johann
Ik zie dat je op 5 februari telefonisch contact hebt gehad met T-Mobile Klantenservice PrePaid en dat je punten wilde inwisselen voor €10,- beltegoed. Dit is toen direct voor je in orde gemaakt.
Reputatie 2
Ik wilde net de kortingsbon van 10 euro bestellen. Staat er dat ie tijdelijk niet beschikbaar is. Toch raar voor een kortingsbon van t-mobile zelf :S
Dit is mijn laatste maand bij t-mobile en had er juist voor gezorgd dat ik er genoeg punten voor zou hebben.
Weet iemand wanneer deze weer beschikbaar is?

thanks
Reputatie 6
Badge +8
Heb net iets besteld met mijn punten en dat ging prima.
Misschien dat alleen het "tientje"het niet doet maar dat kom ik niet proberen want had geen genoeg punten.
Zou het als ik jou morgen nog eens proberen, misschien een storing.
Kan geen ander reden verzinnen waarom het "tientje"plots niet beschikbaar is.
We horen het morgen wel.

Groetjes
Reputatie 2
bij die van 25 euro staat dat ik idd geen genoeg punten heb....beetje raar dat het "tientje" er niet is....maar ik wacht de reactie wel even af 🙂
Reputatie 6
@Carola82
Ik kan niet zien waarom je dit product niet kunt bestellen. Ik heb je een priv
Reputatie 2
bij mij staat ook dat ik het 10tje korting en de 25 euro kortin (dat kan kloppen want daar heb ik niet genoeg punten voor) niet kan bestellen. tijdelijk niet beschikbaar staat er bij.....
dus toch iets mis denk ik. wanneer kan het weer?
Reputatie 2
@loesj
Als ik op je account door link krijg ik de keuzes wel te zien, echter heb je te weinig punten, om die bestelling te doen. Daarom kun je ook geen keuze maken.
Reputatie 2
waarom kun je de benodigde punten niet meer zien? dat was een stuk duidelijker. dan had ik het zelf ook kunnen verzinnen.
groetjes loes
Reputatie 5
@loesj
De factuurkortingen kunnen pas weer vanaf 1 maart besteld worden.
Je abonnement stopt op 7 maart dus zou je de punten gewoon kunnen inleveren op 1 maart.
Wil je laten weten of het ook gelukt is?
Reputatie 2
Hoi, ik had een vraagje.
Ik had vorige week voor Valentijnsdag, bij TM-speciaal, het product bestelt van dat je een kaart kon versturen met tnt post voor 80 punten.
Ik had die bestelling gedaan en toen kwam er te staan dat de bestelling binnen 3 weken naar mij thuis werd gestuurd, terwijl er daarvoor stond dat als je voor 11 feb dat had bestelt, dat het dan op Valentijnsdag werd bezorgt bij het goede adres. En ik had het ook voor 11 feb bestelt.
Ik heb ondertussen al een andere kaart verstuurd via een andere site omdat ik nog steeds niks van deze kaart heb gehoord, en het is al Valentijnsdag geweest en ik ben die 80 punten nu wel kwijt.. En dat is niet echt fijn.
En mijn vraag is dan dus, hoe komt dit? Kan ik misschien mijn punten terug krijgen of niet?
Reputatie 2
@Jordin93
Ik heb je een priv