Vragen T-Mobile Extra/Speciaal artikelen

Reputatie 2
Een paar weken geleden heb ik een ipod besteld met mijn Xtra punten.

Helaas kun je niet aangeven dat je een ander bezorg-adres wil.
Je moet dan je eigen adres aanpassen en later weer terugzetten. Nogal omslachtig. Bovendien moet je dan gedurende de hele tijd dat je wacht op je bestelling dus ook wachten met je adres weer juist te zetten.
Ik had graag op willen geven dat het pakketje op mijn werk afgegeven mocht worden.

Nu kwam ik vrijdagavond thuis en lag er een briefje van de bezorger.
Pakketje afgegeven bij de buren (winkel).
Buiten het feit dat ik er niet van gediend ben dat pakketjes van > 100 euro afgegeven aan voor mij wildvreemden... Die winkel is bijna nooit open als ik thuis ben.

uiteindelijk heeft een vriendin van me het pakketje opgehaald bij die winkel. Ze kreeg het zonder problemen mee, zonder vraag naar briefje, legitimatie of wat dan ook.

Waarom kan ik
- Niet opgeven dat ik een ander bezorgadres wil? Bijna elke webshop kent een factuuradres en een bezorgadres, juist om deze reden.
- Als dat te moeilijk is, niet aangeven dat ik niet wil dat het pakketje bij buren wordt afgegeven?

Het is nu goed gegaan, maar ik vind dit met pakketjes van deze waarde gewoon niet kunnen.

This topic has been closed for comments

127 reacties

Reputatie 4
@ajeto, T-Mobile Extra-artikelen kunnen helaas niet op een alternatief adres bezorgd worden. Als je niet thuis bent, dan kun je het pakket binnen 4 weken ophalen bij het postkantoor.
Reputatie 2
Hallo,

Ik vroeg me af of iemand weet van welk bedrijf/instantie dat bioscoopkaartje is die je bij T-Mobile Extra kan "kopen"... Hier in Hengelo is geen bioscoop van een groot bedrijf, dus ben bang dat ze de kaart niet aannemen... En om nou kaartje(s) te bestellen die ik niet kan gebruiken vind ik zonde... Misschien ook handig om dit in de catalogus te vermelden...

Grz

Dolf
Reputatie 2
Hoi

In Hengelo is het bioscoopkaartje in te wisselen bij CINEMA HENGELO
en in Enschede bij Cinestar
de kaartjes zijn vrijwel bij iedere bioscoop in te wisselen en alleen geldig op maandag, dinsdag, woensdag en donderdag (madiwodo biosbon)
Reputatie 5
De bioscoopkaartjes die je bestelt met je T-Mobile Extra-credits zijn in te wisselen bij alle bioscopen en filmtheaters die zijn aangesloten bij de Nederlandse Vereniging van Bioscoopexploitanten.
Reputatie 2
Bedankt voor de reacties!

Misschien een idee die link van het NVB bij de catalogus te plaatsen?

Grz
Reputatie 2
Ik had eindelijk genoeg credits gespaard om een Sony Cybershot digitale camera te kunnen bestellen bij T-Mobile Extra.
Ik krijg de camera netjes thuis geleverd - maar wat blijkt al na het nemen van 2 foto's - de camera is kapot !
Ik ben er mee naar een bekende fotozaak gegaan, zij zagen gelijk wat er probleem was. namelijk de meeste belangrijke interne chip is kapot. Om dit te laten maken (ook al zit er nog garantie op) kan het alsnog 75 euro of meer kosten. Buiten garantie zou het zoiezo al 200 kosten.

Nou heb ik echt misschien 10 foto's ermee kunnen maken, 7000 punten ingeleverd van m'n credits en eigenlijk heb ik dus gewoon rommel ontvangen.

Hoe kan ik mijn credits terug krijgen, of een nieuwe camera? want ik vind dit echt niet kunnen eigenlijk -

overigens vind ik de service van Tmobile toch niet heel erg goed - ik heb 1,5 week geleden een iPhone besteld - en ik kreeg gisteren een smsje dat eind van volgende week ik een bericht krijg om een afspraak te maken, inmiddels zijn de 10 dagen levertijd die ze aangeven bij je bestelling dan toch ook ruimschoots voorbij lijkt mij zo....
Reputatie 5
@negative, heel vervelend dat je camera nu al defect is. Je mag het toestel is de orginele verpakking terugsturen. Je ontvangt vervolgens een nieuwe camera.

Wil je bij het pakket een briefje meesturen met je naam, adresgegevens en 06-nummer? Vermeld verder even in het kort wat het probleem is.

Je kunt het pakket sturen naar:

Klantenservice T-Mobile
Antwoordnummer 404
4560 WC Hulst.

Frankeren is niet nodig.
Reputatie 2
Kan deze speaker ook op de IPhone worden aangesloten worden?
Sluit je het apparaat aan via de hoofdtelefoon of USB?
Alvast bedankt voor de antwoorden!
Reputatie 2
bagger ding geen aanrader
Reputatie 2
Idd een baggerding! Ik dacht ook leuk voor mijn iphone!! Nou zonder de speakers heb je meer geluid! NIET DOEN DUS!!
Reputatie 2
goedenavond,
ik had vorig jaar in mei ook dezelfde camera besteld tegen inlvering mijn puntne. nu vertoond de camera ook mechanische problemen, namelijk dat het ieder automatsich uitgaat zodra de fotomodus staat ingeschakeld. ik heb contact gehad met sony nl en begreep dat ik de camera moet opsturen voor inspectie. echter na het lezen van dit bericht wil ik het niet toezenden. wel is het zo dat ik het recht heb op een deugdelijk product en mocht dat niet het geval zijn, de leverancier cq t-mobile in dit geval ervoor zorgt dat ik wel een reparatie danwel recht heb op vervanging zonder hiervoor extra kosten te maken. graag verneem ik van de klantenservice van t-mobile of zij bereid zijn mij hierbij verder te helpen zodat er geen irritaties ontstaan. alvast bedankt voor de medewerking.
Reputatie 5
[modbreekt]Als je niet tevreden bent over een besteld product, dan mag je dit terugsturen. Je ontvangt je ingewisselde T-Mobile Extra-credits retour.

Wil je bij het pakket een briefje meesturen met je naam, adresgegevens en 06-nummer? Vermeld verder even in het kort wat het probleem is.

Je kunt het pakket sturen naar:

Klantenservice T-Mobile
Antwoordnummer 404
4560 WC Hulst.

Frankeren is niet nodig.[/modbreekt]
Reputatie 2
Er is mij iets heel raars overkomen.
Ik heb een zilver spaarvarken besteld en toen hij netjes optijd binnen kwam
haalde ik een zuurstok roze spraakvarken uit de doos. Dit was niet helemaal
wat ik had verwacht en ik wil veel liever een zilveren.
Wat nu?
Reputatie 2
Wat denk je zelf :S

het lijkt mij niet vrij ingewikkeld wat je nu het beste zou kunnen doen....
Reputatie 2
Je hoeft echt niet zo te reageren hoor.
Als ze nu namelijk alleen nog maar roze hebben
wil ik hem niet meer hebben en als ze nog
zilveren hebben wil ik hem omruilen
Reputatie 7
@ Klaartje001

Denk dat je hier wel iets aan hebt.

Heeft u vragen?
Wij beantwoorden graag al uw vragen over T-Mobile Extra. Antwoorden op de meest gestelde vragen vindt u in de ‘Veelgestelde vragen’ sectie op deze website. Hebt u daarna nog vragen? Neem dan contact op met onze T-Mobile Extra Klantenservice: 0800 - 8639 872 (0800 TMEXTRA).

Succes.
Reputatie 5
@Klaartje001, ik heb nagevraagd of het zilveren varken nog op voorraad is. Als dit het geval is dan mag je het roze exemplaar omruilen. Indien het zilveren varken niet meer op voorraad is dan kun je het roze varken ook terugsturen en krijg je je credits terug.

Als ik antwoord heb ontvangen informeer ik je verder.
Reputatie 2
Dankjewel!
Reputatie 2
En Dit Gaat Waar Over \??? Roze Zilvere Zuurstokjes ??
Reputatie 5
@Noll, dit gaat over een T-Mobile Extra artikel. Op je My T-Mobile pagina kun je zien of jij inmiddels ook genoeg credits hebt gespaard om een varken te bestellen.
Reputatie 2
haha da's grappig maar ik heb vorig jaar ofzo ook eens iets bestel een sleutelhanger met soort gel of zo erin,
Maar die is dus nooit aangekomen :S
maja ik wist niet hoe ik dat moest regelen dus jha heb ik het maar daarbij gelaten he ;)
wel jammer maar ik dacht al dat is weer onzin he die bestelingen, dat komt togh niet vaak voor dat je het binnen krijgt 😳
Reputatie 2
oow da's niet zo leuk neej als je niet je ding krijt wat je verwacht maar helemaal niet krijgen is helemaal niet leuk da's mij al eens overkomen;)
Reputatie 5
@suzan16, ik heb je gegevens gecontroleerd, maar ik zie geen bestelling van een sleutelhanger. Als je kijkt bij je puntenoverzicht op My T-Mobile zie je een overzicht van de punten die je hebt ontvangen en de artikelen die je hebt besteld.
Reputatie 2
T-mobile punten kan je inwisselen voor een tijdschrift. Nu staat er maximaal 1 tijdschirft vrouw/man per adres. Maar je kan wel tot 7 invoeren. Krijg je dan 7 x 1 tijdschrift (dus zeven dubbelen) of krijg je 7 weken lang een tijdschrift?

Wie o wie weet dit!
Bedankt
Reputatie 6
Er staat: "Maximaal 1 mannentijdschrift (Sportweek, Autoweek of Revu) en 1 vrouwentijdschrift (Viva, Flair of Yes) per adres". Ik denk dat als je meerdere exemplaren van hetzelfde tijdschrift besteld je er maar