Beantwoord

Waar kan ik spaarpunten inwisselen?

• 23 september 2018
  • 11 reacties
  • 2964 Bekeken

Waar kan ik de spaarpunten inwisselen?!
icon

Beste antwoord door Kaassausje 24 september 2018, 01:59

Hoi georgyporgy.

Dat kan in de catalogus of in een T-Shop voor korting op accessoires of een telefoon.
Bekijk origineel

11 reacties

Hoi georgyporgy.

Dat kan in de catalogus of in een T-Shop voor korting op accessoires of een telefoon.
Ja maar dan kom ik op https://www.t-mobile.nl/geen-toegang maar heb geen prepaid en pen geen medewerker. Heb me ook beheerder gemaakt maar helpt niets...
Reputatie 7
Badge +20
Je moet inloggen in je account en kijken bij T-Mobile extra.
Bedankt maar Extra staat nergens...
Je schreef: "Heb me ook beheerder gemaakt". Daarmee wil je zeggen dat je een zakelijk abonnement hebt? In dat geval klopt het dat je geen T-Mobile Extra ziet staan, zakelijke abonnementen waren uitgesloten van het spaarprogramma.
Ik heb al 10 jaar spaarpunten dus heel veel maar ze zijn ineens verdwenen (uit het menu)...
Reputatie 7
Badge +19
Hoi Georgyporgy,

Ik ben meteen ook even met je mee gaan kijken! Ik zie dat je inderdaad gebruikmaakt van een zakelijk nummer, in elk geval is daar sprake van bij het nummer waarmee jouw Community-account gekoppeld is. Zoals Kaassausje ook al aangaf, zijn zakelijke abonnementen altijd al uitgesloten geweest van T-Mobile Extra. Daarom vraag ik me af of je het misschien over een ander telefoonnummer hebt? Als dat zo is, dan kun je met dat nummer in My T-Mobile inloggen en dan zul je de punten waarschijnlijk wel terugzien!

Wil je dat ik verder met je meekijk, dan doe ik dat natuurlijk graag. Je kunt me dan een privéberichtje sturen met betreffende telefoonnummer, zodat ik met je mee kan kijken.

Ik hoor graag van je of het zo lukt, Georgyporgy. Let me know!
Hoi Jaimy, dat zou kunnen, ik ben wel ooit geswitcht maar weet dat nummer niet meer. Kun je dat achterhalen op mijn naam? Erik-Jan Jonkman?
Reputatie 7
Badge +19
Hoi Erik-Jan,

Ik heb het direct gecheckt! Onder jouw gegevens zie ik alleen dit telefoonnummer en dat loopt al jaren op een zakelijk abonnement.

Wat ik opvallend blijf vinden is dat je aangeeft dat je de punten "ineens" kwijt bent in het menu, maar dit zou dus al jaren zo moeten zijn. Daarom vermoed ik nog steeds dat je wellicht onder een ander nummer was ingelogd. Kun je mij jouw naam, adres en geboortedatum in een privéberichtje sturen? Dan ga ik nog één poging wagen om te kijken of er echt geen ander nummer actief is op jouw naam!
Hoi Jamie, ik weet van lang geleden dat ik heel veel punten had maar heb ook lang niet meer gekeken. Misschien ook omdat ik het niet meer zie door het nieuwe nummer.

Hoe stuur ik je een privebericht voor mijn gegevens?
Hoi georgyporgy.

Je kunt op Jaimy's naam klikken, dan wordt je doorgestuurd naar haar forumprofiel. Daar staat dan in het midden, ergens bovenaan, een knop "Stuur bericht", dat zijn de privéberichten. 🙂

Reageer