Beantwoord

Waar zijn mijn punten?

• 19 november 2018
  • 5 reacties
  • 1957 Bekeken

Reputatie 2
Tot mijn schrik zag ik dat al mijn gespaarde punten verdwenen zijn. Ik ben al zo lang aan het sparen en wilde graag er wat voor inwisselen, tot dat ik nergens meer mijn punten meer kan vinden.
Als jullie zijn gestopt met de punten, is het wel zo netjes dit ergens te vermelden om ze eventueel nog te kunnen opmaken.
Graag hoor ik van u voor een gepaste oplossing.
Mvg
icon

Beste antwoord door Jaimy 20 november 2018, 14:12

Hoi onedayfly,

Ik vermoed dat dit in jouw geval inderdaad te maken heeft met de uitfasering van T-Mobile Extra dus dat ga ik meteen voor jou uitzoeken!

Ik zie dat jouw verlenging inderdaad in maart 2018 aangevraagd is en op 13-07-2018 is ingegaan. Heb je je contract verlengd na 28 januari 2018, dan neem je de gespaarde punten nog 4 maanden mee en daarna vervalt T-Mobile Extra. Dit is namelijk geen onderdeel meer van de nieuwe prijsplannen, waaronder dus ook jouw vernieuwing met T-Mobile Go.

Wil je meer lezen over de uitfasering, dan kun je in dit topic terecht. Laat het ook gerust weten als je nog meer (andere) vragen hebt. 🙂
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Hoi onedayfly,

Ik vermoed dat dit in jouw geval inderdaad te maken heeft met de uitfasering van T-Mobile Extra dus dat ga ik meteen voor jou uitzoeken!

Ik zie dat jouw verlenging inderdaad in maart 2018 aangevraagd is en op 13-07-2018 is ingegaan. Heb je je contract verlengd na 28 januari 2018, dan neem je de gespaarde punten nog 4 maanden mee en daarna vervalt T-Mobile Extra. Dit is namelijk geen onderdeel meer van de nieuwe prijsplannen, waaronder dus ook jouw vernieuwing met T-Mobile Go.

Wil je meer lezen over de uitfasering, dan kun je in dit topic terecht. Laat het ook gerust weten als je nog meer (andere) vragen hebt. 🙂
Reputatie 2
Beste Jaimy,

Het zou zooooo netjes zijn geweest als ik hiervan op de hoogte was gesteld, ik was de punten aan het sparen en wilde graag gaan besteden. Kan ik op de een of andere manier dit terug krijgen??? Ben echt teleurgesteld! Als ik dit had geweten, had ik ze zeker weten opgemaakt
Reputatie 2
En vanaf de 7de maand ging mijn verlenging in + 4 maanden zei je? Kom ik in november uit, dat is het nu
Reputatie 7
Badge +20
Hi @onedayfly,

Ik begrijp goed dat dit schrikken is, maar hier is verder niets meer aan te doen. Op het moment dat er verlengd werd waren er nog 4 maanden om de punten van het vorige abonnement in te wisselen. Aangezien T-Mobile Extra wordt uitgefaseerd is er nu geen optie meer om dit terug te draaien.

Jouw verlenging is ingegaan op 13 juli, dus daar 4 maanden bij opgeteld en dan kom je uit op 13 november. Op dat moment zijn de punten dan ook vervallen.

Mocht je nog andere vragen hebben, laat het ons weten!
Echt slechte service dit en het nieuws verkondigen met een big smile en uitroeptekens, zo van, te gek! Toppie! Pfff...Mocht je nog ander vragen hebben, laat het ons weten dude! Te gek dat je voor T-Mobile kiest! Woohoo! Heb een beetje empathie! Pas je toon aan! Triest.

Reageer