Waar zijn mijn Speciaal/Extra punten gebleven?

Reputatie 2
ik zoek me een slag in de ronte naar mijn punten.
Ik kan ze nergens terugvinden op mijn inlogscherm.
Of is het verplaatst?

159 reacties

Reputatie 2
ben ik gelukkig niet de enige, had er nog iets van 6000 staan..en ook mijn punten zijn pleitos.
Reputatie 2
Die zal je denk ik ook niet meer terug vinden of krijgen ik ben al jaren trouwe klant had iki weet niet hoeveel punten gespaard en ben alles kwijt en T-mobile doet er niks aan kwijt is kwijt zeggen ze dan
Reputatie 2
hmmmmm dat is inderdaad bizar. want normaal kan je het terugvinden op je persoonlijke pagina.maar dat hele kopje t-mobile extra is verdwenen.

waar zijn de operators gebleven??? zou gelieve antwoord willen hebben....
Reputatie 5
@rafika23 en basje1978, jullie T-Mobile Extra-creditoverzicht is weer te zien op de eerste pagina van My T-Mobile.

@Marcella78, bij jou is er iets anders aan de hand. Ik heb je een berichtje gestuurd met uitleg.
Reputatie 2
Hoi,

Ik heb mijn beltegoed opgewaardeerd maar ik heb mijn punten niet gekregen. Wat nu?
Reputatie 3
@Mahy, op 11 december zijn je 30 T-Mobile Speciaal Punten bijgeschreven.
Reputatie 2
goedenavond,ik heb verleden maand mijn man zijn prepaid overgezet naar een relax abbonement,hij had nog 180 punten staan en in de winkel werd gezegd dat hij die nog kon omzetten naar een kado of iets dergelijks,kunt U mij vertellen waar ik die punten terug kan vinden,ik zie namenlijk niets op mijn beginpagina.
Reputatie 2
Goedeavond!

Ik ben ook mijn t-mobile punten kwijt ? Ik had er nog iets van 475 punten staan.

Weet iemand waar ze zijn gebleven ?
Reputatie 5
@pietje1987, ik zie dat je nu 635 T-Mobile Extra-credits hebt. Deze zijn alleen op dit moment niet zichtbaar op je My T-Mobile pagina. Ik stuur je gegevens door om dit aan te laten passen.
Reputatie 2
ik kan ook me punten niet zien, er staat nog steeds dat het binnen enkele dagen bescikbaar zal zijn. Had een factuur van 108 euro dus is wel leuk als ik dan die punten krijg waarvoor ik me heb aangemeld.
Reputatie 2
Wanneer worden mijn punten zichtbaar dan ? Mijn abbonnement loopt binnenkort af, is nog best handig als ik er voor die tijd iets mee kan bestellen....
Reputatie 2
Ik heb net opgewaardeert met 10 euro. Maar ik heb mijn bonuspunten nog niet ontvangen.

Hoe kan dit?
Reputatie 2
Is al geregeld.

Heb nu eindelijk mijn 10 punten ontvangen. Inmiddels ingeruild voor beltegoed.
Reputatie 2
Ik had er al een tijdje niet naar gekeken, maar ik kwam er zojuist achter dat ik blijkbaar niet meer bij T-Mobile Extra ben ingeschreven en de punten die ik had staan, en die ik had kunnen sparen er dus verdwenen zijn. Wat is er gebeurd en hoe krijg ik het weer terug?
Op deze manier kan ik ook een spaarprogramma verzinnen natuurlijk...
Reputatie 2
De zijn inderdaad een heleboel fouten gemaakt bij t mobile extra.Je kunt het beste de speciale t mobile extra lijn bellen en ze even aan de tand voelen. Je moet je niet af laten schepen met een smoesje, hier heb ik namelijk ook wat ervaringen mee.

Sucses.
Reputatie 2
Ik kan mijn punten ook nergens meer vinden.

Ik heb telefonisch contact gehad en er werd mij gezegd dat ik een weekje moest wachten en dan waren ze weer te zien. Dus niet.
Ik ben nu alweer 2 weken verder.
Kunnen de operaters anders even voor mij kijken??
Reputatie 5
@pleasur, je hebt een nieuw contract afgesloten en gekozen voor T-Mobile Nummerbehoud. In dat geval vervalt de aanmelding op je oude (vervallen) nummer. Ik heb wel een verzoek doorgestuurd naar de betreffende afdeling of zij je aanmelding op je oude nummer willen overzetten naar je huidige contract.
Reputatie 2
Beste Anne-Marie,

Voordat het abonnement verliep heb ik een brief ontvangen dat alleen de punten van mijn oude sim zou komen te vervallen, dus die heb ik gebruikt.
De punten op mijn huidige sim zouden blijven bestaan.

Maar ben ik dan nu mijn punten kwijt??
Reputatie 2
Een aantal maanden zijn mijn persoonsgegevens gewijzigd en nu zie ik tot mijn verbazing dat mijn t-mobile extra punten zijn verdwenen, ik moest me zelfs helemaal opnieuw aanmelden...
beetje jammer, want ik ben al een aantal jaar bezig...
Reputatie 2
Ik heb gisteren een paar keer geprobeerd om mijn beltegoed op te waarderen via T-mobile special.
Heb geen sms gehad en me tegoed is ook niet opgewaardeerd.Er is niks afgeschreven van me punten.
Reputatie 2
Ik heb gisteren een paar keer geprobeerd om mijn beltegoed op te waarderen via T-mobile special.
Heb geen sms gehad en me tegoed is ook niet opgewaardeerd.Er is niks afgeschreven van me punten.Heb gedaan met 10 euro en met 5 euro,geen van beiden zijn bijgeschreven!

Groetjes
Reputatie 2
Ik had in T mobile special 190 punten en nu kom ik op t mobile en ik heb geen punten en ik moet op nieuw registeren. Wat moet ik nou doen?
Reputatie 2
ik heb hier ook een probleem.. zodra ik naar : Puntenoverzicht
Bekijk je puntensaldo van T-Mobile Extra ga dan krijg ik dit:

Onjuiste inloggegevens
De ingevoerde inloggegevens geven geen toegang tot deze pagina

Sorry, je hebt geen toegang tot de informatie op deze pagina.

ook puntjes weg 😛
Reputatie 2
en ook ik ben me puntjes kwijt vorge week nog gekeken had ik net wat punten tekort nu wou ik iets gaan bestellen alle punten weg krijge we ook nog te horen waarom alles verdwenen is bij iedereen??????????????????????
Reputatie 2
Bij mij ook geen toegang tot de betreffende pagina...

Reageer