Waar zijn mijn Speciaal/Extra punten gebleven?

Toon eerste reactie

159 reacties

Reputatie 2
Mag ik op mijn bovenstaande bericht ook een respons? Ik zie dat @Raymond en @EsthervD de andere treads in deze categorie vandaag wel beantwoord hebben...
Reputatie 2
Ik ga mijn abonnement overdragen aan iemand anders, dan vervallen de punten dus daarom zou ik graag bovenstaande nog even zo spoedig mogelijk opgelost zien worden zodat ik de punten nog ergens voor kan inwisselen.
Reputatie 2
Ik had veel meer punten. Heel veel punten van mij zijn weg ik had er eerst 602!:@
Reputatie 7
@DeRuiter

Ik heb vandaag de punten bijgeboekt. Doordat er het 1e jaar een fout is gemaakt bij het omzetten, heeft de computer na de aanmelding je als nieuwe klant gezien. Onze excuses hiervoor.
Reputatie 7
@Sanae11

Je stuurt onder je naam een zakelijk nummer mee, waarbij in maart 2011 het spaarprogramma actief is geworden, kan het zijn dat het om een ander nummer gaat? Je mag dit mij dan aangeven in een privébericht zodat ik het kan nakijken voor je.
Ben ik ook mijn T-mobile punten kwijt? Al bijna 8 jaar abonnee bij T-mobile. Dus ook al een hele tijd aan het sparen, zijn nu al mijn punten weg. Dat vind ik absurd. Heb nog steeds hetzelfde klantnummer en telefoonnummer, ben alleen van bundel (vorm) verandert. Uhm kan iemand mij dit uitleggen.
Reputatie 6
@Puca
Je bent ingelogd op het forum met een T-Mobile PrePaid telefoonnummer. Gaat het wellicht om een ander 06-nummer? Zo ja, dan wil ik je vragen om mij een privébericht te sturen met daarin het desbetreffende 06-nummer, je naam, adres, postcode, woonplaats en geboortedatum. Dan kijk ik dit voor je na.
Ook mijn t-mobile extra punten lijken verdwenen. Geen idee hoe lang dit al is aangezien ik hier misschien eens per jaar naar kijk. Kunnen jullie dit herstellen ?
Reputatie 3
@ Parasites

In het systeem zie ik terug dat je niet bent aangemeld voor T-Mobile Extra. Daarnaast zie ik niet terug dat je ooit aangemeld bent geweest. Je moet zijn aangemeld voor dit spaarprogramma om ook daadwerkelijke punten te sparen. Je kunt je aanmelden op My T-Mobile.

Reageer