Beantwoord

waar zijn mijn t mobile extra punten gebleven?

• 6 november 2019
  • 2 reacties
  • 152 Bekeken

Waar zijn mijn t-mobile extra punten gebleven?

Wil ik een keer iets bestellen zie ik de catalogus en mijn punten niet meer.

Gr. Cynthia 

icon

Beste antwoord door CrisTien 6 november 2019, 23:53

Goedenavond @cynthiasebregts Welkom in de community van T-mobile.

Heb je soms je abonnement een paar maanden terug verlengt?
Je punten kunnen niet zomaar verdwenen zijn, maar T-mobile gaat er wel mee stoppen.

Klik even Hier om te lezen waarom en hoelang je nog de tijd hebt om de punten in te wisselen.
Als je punten onterecht weg zijn moet je even wachten op hulp van de moderators. Ze kunnen voor je nakijken wat er aan de hand is.

“Heb je na 29 januari 2018 een nieuw abonnement bij ons afgesloten? Verleng je je abonnement of stap je tussentijds over vanaf deze datum? Dan spaar je geen T-Mobile Extra punten meer. Wel krijg je ruim de tijd om al je gespaarde punten op te maken: je kunt je punten tot vier maanden na het afsluiten van je nieuwe abonnement of je overstap inwisselen”.

Groetjes en slaap lekker👍🏻

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Goedenavond @cynthiasebregts Welkom in de community van T-mobile.

Heb je soms je abonnement een paar maanden terug verlengt?
Je punten kunnen niet zomaar verdwenen zijn, maar T-mobile gaat er wel mee stoppen.

Klik even Hier om te lezen waarom en hoelang je nog de tijd hebt om de punten in te wisselen.
Als je punten onterecht weg zijn moet je even wachten op hulp van de moderators. Ze kunnen voor je nakijken wat er aan de hand is.

“Heb je na 29 januari 2018 een nieuw abonnement bij ons afgesloten? Verleng je je abonnement of stap je tussentijds over vanaf deze datum? Dan spaar je geen T-Mobile Extra punten meer. Wel krijg je ruim de tijd om al je gespaarde punten op te maken: je kunt je punten tot vier maanden na het afsluiten van je nieuwe abonnement of je overstap inwisselen”.

Groetjes en slaap lekker👍🏻

Reputatie 7
Badge +20

@cynthiasebregts 

Wil je even kijken want TM extra zou nu weer goed moeten werken!?

Groetjes en een fijn weekend 

Reageer