Waar zijn mijn verjaardagspunten? (deel 1)

• Doet lekker mee
  • 11 reacties
6 oktober was mijn verjaardag, kreeg ik heel lief een smsje van tmobile dat ik wat bonuspunten kreeg, inmiddels heb ik die nog niet gekregen. Is dit normaal? duurd het altijd zo lang? of ben ik gewoon ongeduldig:D

Groetjes

This topic has been closed for comments

324 reacties

Reputatie 2
het beste kun je een mailtje sturen naar T-mobile.dan kunnen ze het nakijken.
Reputatie 4
Hahahaha nee precies dat is een bekend verhaal.
Ik was 3 oktober jarig en heb tot op heden ook nog steeds mijn verjaardags punten niet gehad!
Reputatie 2
nou ik was in februari jarig maar in mijn overzicht zie ik geen verjaardagspunten. Ik kan me wel vaag een sms herinneren met felicitaties en extra punten.
Reputatie 5
Ik heb een melding doorgestuurd om dit na te laten kijken. We zullen de verjaardagcredits alsnog aan jullie saldi toevoegen.
Reputatie 2
Mijn verjaardag was ook in oktober, verjaardag SMS ont vangen, echter ook de verjaardags punten nog niet ontvangen.
Reputatie 4
@WHmobile

De melding van Anne-Marie geldt ook voor jou.

Excuses voor het ongemak.
Reputatie 5
@Emm3, Kirssch en WHmobile, ik heb de verjaardagcredits aan jullie saldo toegevoegd. Je ziet deze credits binnen enkele dagen bij je T-Mobile Extra-creditsaldo op My T-Mobile staan.

@janice en Brunette90, ik zag dat jullie de verjaardagcredits inmiddels hebben ontvangen.
Dankje, wat snel en goed geregeld:)

Super t-mobile
Reputatie 2
hallo ja bij deze ik was ook 13 oktober jarig had ook zon sms ontvangen
en tot heden nog niks gekregen zou dat voor mij ook naar gekeken kunnen woorden

gr en bij voorbaat dank
Reputatie 4
@peterglenn

Ik ga dit voor je uitzoeken. Alsjeblieft geen nieuwe topic hierover aanmaken. Bedankt!
Reputatie 2
oke dank je wel
Reputatie 2
Ook ik was jarig op 7 oktober. Helaas nog geen punten gezien.
Reputatie 4
@Ing

Voor jou wordt het ook uitgezocht.
Reputatie 2
Alvast bedankt !
Reputatie 5
@peterglenn en Ing. De 25 verjaardagcredits zijn toegvoegd. Je ziet deze binnen enkele dagen op jullie T-Mobile Extra-creditsoverzichten op My T-Mobile staan.
Reputatie 2
Ik was 16 oktober jarig en ik heb ook nog geen punten gehad. Kunnen jullie daar ook naar kijken?
Groetjes Suzanne
Reputatie 2
Was bij mij ook het geval. Was in sept. jarig, heb toen ruim een maand gewacht want verwerking kost ook even tijd. Heb toen een mailtje gestuurd en binnen een paar dagen waren de punten bijgeschreven. Gewoon zelf even in de gaten houden dus en een simpel mailtje lost het heel snel op, waarvoor complimenten.
Reputatie 2
Ik was 4 juli jarig... in mijn overzicht zie ik geen verjaardagspunten...
Reputatie 2
Ik was 22 juni jarig en heb ook g
Reputatie 2
In maart al jarig.. nog geen punten gezien 😞
Reputatie 1
@ManonE ,Waldtje en Somebodyyy

Ik heb de verjaardagcredits aan jullie saldi toegevoegd. Je ziet deze credits binnen enkele dagen bij je T-Mobile Extra-creditsaldo op My T-Mobile staan.
Reputatie 2
Ik heb ze ook gekregen, dank jullie wel!
Reputatie 2
Punten zijn inmiddels bijgeschreven, Bedankt!!
Reputatie 2
Ook ik heb ze niet gehad dit jaar (was in mei jarig) Vorig jaar wel...

Ik wil ze ook nog!!! Mis nog 15 punten voor het artikel wat ik wil bestellen 🙂
Reputatie 3
@ Annie 2410
Ik heb het voor je nagekeken en het klopt dat je geen punten hebt ontvangen op je verjaardag.
Ik heb ze alsnog voor je toegevoegd. Dus je kunt gaan bestellen.