Waar zijn mijn verjaardagspunten? (deel 1)

Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

324 reacties

Reputatie 2
Raymond schreef:

@SigridMulder
De extra credits omdat je zoveel jaar lid bent van T-Mobile Extra zijn helaas vorig jaar afgeschaft. Je ontvangt nog wel de extra credits als je jarig bent.

Helder! (Wel jammer natuurlijk)

Bedankt voor de snelle reactie!
Reputatie 6
@SigridMulder
Graag gedaan.

Neem je ook eens een kijkje op onze Facebook-pagina?
Reputatie 2
Raymond schreef:

@SigridMulder
De extra credits omdat je zoveel jaar lid bent van T-Mobile Extra zijn helaas vorig jaar afgeschaft. Je ontvangt nog wel de extra credits als je jarig bent.

Blijkbaar ontvang je het ook niet als je jarig bent want ik was eind november jarig en heb alleen een kaart thuisgestuurd gekregen waarmee ik 20% korting krijg op iets in de tmobile shop
Reputatie 6
@aydaa
Het bijboeken van de verjaardagspunten duurt maximaal 4 weken. Zodra de factuur van december 2010 is opgemaakt, zie je de verjaardagspunten ook op je puntenoverzicht.
Reputatie 2
Ook ik was afgelopen maand jarig, maar zag net dus dat mijn verjaardagspunten ook niet zijn bijgeschreven. Als een mod daar ff naar kan kijken 😉.
Reputatie 2
🙂 Krijg ik als jarig ook verjaardag punten ?
Reputatie 2
Beste moderator,

Eind 2010 had ik hier ook een berichtje geplaatst; dat ik in mijn T-Mobile Extra overzicht mijn verjaardagspunten van 16-2-2009 niet terug vindt. Kan dit alsnog?
Tevens zie ik dat ik ieder jaar bonuspunten kreeg omdat ik weer een jaar langer bij T-Mobile ben. In 2010 heb ik die echter niet gekregen. Hoe komt dit?

Graag reactie! Alvast bedankt, groeten, Kirsten
Reputatie 2
@KMKr,

Ik zie dat jij ze inderdaad niet hebt ontvangen. Ik heb ze bijgeboekt. Sorry voor de vertraging.
Reputatie 2
Raab schreef:

@KMKr,

Ik zie dat jij ze inderdaad niet hebt ontvangen. Ik heb ze bijgeboekt. Sorry voor de vertraging.

Ok, bedankt! Maar hoe zit het dan met de punten omdat je een x aantal jaar klant bent? Krijg ik die ook nog? (zie vorige bericht)

Graag reactie, groet, Kirsten Kramer
Reputatie 2
Ik was 24 oktober jarig, ook geen bonuspunten gekregen
Reputatie 6
Badge +8
@Kim95

Verjaardags punten zijn niet van toepassing op prepaid aansluitingen.
Reputatie 2
Eerie schreef:

Ik zit met hetzelfde probleem,

Aan het begin van dit jaar heb ik m'n verjaardagspunten gekregen. Maar bij het bekijken van m'n puntenhistorie ben ik erachter gekomen dat ik in 2009 en in 2008 geen verjaardagspunten heb gekregen. Ik ben hiervoor al een keer naar de winkel gegaan, maar tot op heden geen resultaat. Ik kan niet verder in de historie kijken, dus ik weet niet hoe het met de voorgaande jaren (voor 2008) zit.

Ik hoop van de moderators te mogen horen!

En nog steeds geen punten....
Ik hoop dat het voor mij morgen goed gaat komen... Ik heb al wel een kaartje van T-mobile mogen ontvangen... Dat scheelt alweer.. maar de punten zijn altijd wel mooi meegenomen dacht ik zo!!
Reputatie 2
@Eerie
Ik heb het spaarprogramma gecontroleerd. Daarbij zie ik dat op 14 februari 2010 er 25 punten zijn bijgeschreven. Ik adviseer je om zelf het spaarprogramma te controleren via je eigen My T-mobile account op onze website. De nieuwe verjaardagspunten voor je verjaardag van 2011 komen volgende maand.
Reputatie 2
@Webco1959

Bedankt voor je reactie... Echter, hier was ik zelf ook al achtergekomen... het gaat mij om de voorgaande jaren....

Eerie schreef:

Ik zit met hetzelfde probleem,

Aan het begin van dit jaar heb ik m'n verjaardagspunten gekregen. Maar bij het bekijken van m'n puntenhistorie ben ik erachter gekomen dat ik in 2009 en in 2008 geen verjaardagspunten heb gekregen. Ik ben hiervoor al een keer naar de winkel gegaan, maar tot op heden geen resultaat. Ik kan niet verder in de historie kijken, dus ik weet niet hoe het met de voorgaande jaren (voor 2008) zit.

Ik hoop van je te mogen horen...
Reputatie 2
Beste moderator,

Mijn vraag gaat niet over verjaardagspunten i.v.m. verjaardag van mij, maar over "Verjaardag Lidmaatschap Bonus". Dee punten kreeg ik van 2006 t/m 2009 elke keer in augustus omdat ik weer een jaar extra bij t-mobile ben. In 2010 heb ik ze niet gekregen. Kunt u mij vertellen waarom niet en of ze met terugwerkende kracht bij te boeken zijn?

Groeten, Kirsten Kramer
Reputatie 2
Ik was in Januari jarig en mijn verjaardagspunten zijn ook niet bijgeschreven.
In 2010 zijn ook geen verjaardags lidmaatschap bonuspunten bijgeschreven.
Reputatie 2
Ik was in december jarig maar heb nog steeds niet mijn verjaardagspunten gekregen. Ik had hier al eerder gereageerd of een moderator ernaar kan kijken, maar tot heden geen reactie gehad en mijn punten zijn nog niet bijgeschreven.

Kan een moderator dit regelen?
Want misschien wil ik mijn abonnement binnenkort verlengen en met mijn tmobile extra punten betalen.
Reputatie 6
@KMKr en smille
De 'Verjaardags Lidmaatschap Bonus' is helaas gestopt met ingang van 2009.

@smille en Xtince
Ik heb de verjaardagspunten bijgeboekt.
Reputatie 2
Ik heb de punten voor mijn verjaardag 3/1 ook nog niet bijgeschreven gekregen?
Reputatie 2
Bedankt voor het antwoord en het regelen van de verjaardagspunten!
Reputatie 2
Ik was eind januari jarig,.....bij mij staat het er ook nog niet bij! Maar misschien wil ik wel erg snel.......
Reputatie 2
Ik was ook in Januari jarig! Ik had sowieso nog nooit gehoord van verjaardagspunten. En die heb ik de 2 jaar daarvoor ook nooit gekregen. Ik herriner me wel vaag dat ik een smsje had gekregen van T-mobile. Is dit alleen bij abonnementen want ik heb prepaid?
Reputatie 2
@LisanneMK
Verjaardags-punten krijg je alleen als je gebruik maakt van T-Mobile Extra bij je abonnement. Bij T-Mobile PrePaid maak je gebruik van T-Mobile Speciaal en krijg je bonus punten, wanneer je meer dan 20 euro opwaardeerd in een maand.
Reputatie 6
[modbreekt]

Deze discussie is gesloten omdat het te groot en daardoor onoverzichtelijk geworden is.

Het vervolg op deze discussie kun je hier vinden [thread=117933]Waar zijn mijn verjaardagspunten? (deel 2)[/thread].

[/modbreekt]