Waar zijn mijn verjaardagspunten? (deel 2)

Reputatie 6
[modbreekt]

Dit is het vervolg op [thread=106909]Waar zijn mijn verjaardagspunten (deel 1)[/thread].

Vragen over de verjaardagspunten kun je hier stellen.

[/modbreekt]

This topic has been closed for comments

23 reacties

Reputatie 2
weet iemand hoe lang het duurt vordat je je verjaardagspunten er bij krijgt
Reputatie 6
ik heb even bij me zelf gekeken als je punten van je volgende fractuur komen dan komt dat er ook apart bij
Reputatie 6
@opel18
Nog van harte gefeliciteerd! :)

Wat arie61 aangeeft is juist. Zodra je volgende factuur is opgemaakt zullen ook de verjaardagspunten worden bijgeboekt.
Reputatie 2
Ik zie net in mijn puntenoverzicht dat ik in 2009 geen verjaardagspunten heb gekregen, wel in 2007, 2008 en 2010.. Krijg ik ze nu alsnog? XD
Reputatie 6
@Saatje88
Ik heb de punten alsnog bijgeboekt. Excuses!
Reputatie 2
Ook ik zie dat ik in 2009 geen verjaardagspunten heb ontvangen is dit een foutje van jullie of zijn ze in 2009 niet uitgedeeld de andere jaren heb ik ze wel gehad.
Reputatie 5
@dwergjeskippy
Ook voor jou heb ik de punten bijgeboekt. Deze punten zijn binnen enkele dagen zichtbaar via My T-Mobile. Excuses!
Reputatie 2
Ik zie dat ik ook in 2009 geen verjaardagspunten heb ontvangen. kunnen jullie dit alsnog verwerken. dank je
Reputatie 5
@alkmaar58
Je punten zijn bijgeboekt en binnen enkele dagen zichtbaar via My T-Mobile. Excuses!
Reputatie 2
Ik ben sinds gister jarig geweest.
Wanneer ontvang ik mijn verjaardagpunten? & hoeveel zou dat eventueel zijn?

Alvast bedankt
mRcan
Reputatie 6
hartelijk gefeliciteerd je punten krijg je er bij bij je volgende afrekening het zijn 25 punten
Reputatie 2
Hoe zit het dan met mijn verjaardags punten en die van mijn vriend??? P.A. van Gils en M. J Kopfer ik heb zowel een abonnement als een prepaid simkaart en wij zijn al jaren klant en we zijn een aantal jaar terug overgestapt naar een zakelijke abonnement maar naar mijn weten hebben we nog nooit geen verjaardag punten gehad tewijl we wel een T- mobile account hebben. Hoe zit dat dan???? Xander van Gils en Monique Kopfer
Reputatie 2
Saatje88 schreef:

Ik zie net in mijn puntenoverzicht dat ik in 2009 geen verjaardagspunten heb gekregen, wel in 2007, 2008 en 2010.. Krijg ik ze nu alsnog? XD

Hartelijk dank voor het alsnog toevoegen van mijn verjaardagspunten, alleen wel een beetje jammer dat het als gedeelte van mijn punten voor mijn rekening gedaan werd... :

14-3-2011 Verjaardagspunten 25

14-3-2011 T-Mobile factuur 56

14-2-2011 T-Mobile factuur 81

14-1-2011 T-Mobile factuur 81

14-12-2010 T-Mobile factuur 82

Ik krijg er dus altijd ongeveer 80 per factuur, en nu maar 56 voor mn factuur '+' de missende 25 verjaardagspunten = 81, ik denk dat ik nog 25 punten tegoed heb?!
Of zie ik dat verkeerd, denk dat het zo niet helemaal goed/eerlijk is gegaan, want zo krijg ik niets extra's...
Reputatie 5
@Saatje88
Sinds begin maart heeft T-Mobile de toekenning van T-Mobile Extra credits aangepast. Hierbij is het volgende veranderd: Vanaf het 1e jaar na aanmelding van T-Mobile Extra ontvang je 1 punt per euro op de factuur, vanaf het 2e jaar ontvang je 2 punten per euro op de factuur. Hierdoor klopt bij jou het puntenaantal van de factuur van 14 maart wel.
Reputatie 2
ik zie in mijn overzicht dat ik dit jaar nog geen verjaardagspunten heb ontvangen....ik was afgelopen januari jarig en de jaren hiervoor 2010 2009 2008 heb ik ze wel gewoon gehad in de maand januari.....
Reputatie 5
@muurbloempje

Het klopt dat je dit jaar geen verjaardagspunten hebt ontvangen. Ik heb deze alsnog direct bijgeboekt. Mijn excuses voor het ongemak.
Reputatie 2
hoi 🙂 ik heb de afgelopen jaren ook geen verjaardagspuntengehad, zou iemand mij daaar mee kunnen helpen?? zeker nu ik ook nog zondag jarig ben 🙂??

xxxx katjaaa
Reputatie 6
@katjaaa
Bij T-Mobile PrePaid aansluitingen worden helaas geen verjaardagspunten gegeven.

Ondanks dat wil ik je, namens alle moderators, alvast een hele fijne verjaardag toewensen!
Reputatie 2
hahah dankjewel :)

ook voor het snelle antwoord :)

zijn er mogelijkheden hoe je aan extra punten kan komen behalve opwaarderen

????

xxxx katjaaa xxxx
Reputatie 2
Zou iemand van T-mobile ook naar mijn verjaardagspunten willen kijken?
Het ene jaar krijg ik ze wel andere niet.

Hopelijk kan ik ze dr nog bij krijgen

mvg en alvast bedankt
Reputatie 2
Ook ik zie dat in 2009 geen verjaardagspunten heb ontvangen. kunnen jullie dit ook alsnog verwerken. Mijn Dank is GROOT
Reputatie 5
@- mel -

Ik zie dat je in 2009 geen verjaardagspunten hebt ontvangen. Deze heb ik direct voor je bijgeboekt.

@Uspessy

Ook jij hebt in 2009 geen verjaardagspunten ontvangen. Deze zijn ook direct bijgeboekt. 🙂
Reputatie 2
Bedankt Aeon! 🙂