Beantwoord

Waarde spaarpunten

• 21 juli 2018
  • 3 reacties
  • 2532 Bekeken

Hoi,

Ik wil binnenkort een nieuwe telefoon aanschaffen en vroeg mij af hoeveel korting mijn punten opleveren. Wat is dus de waarden van die 1 spaarpunt?
icon

Beste antwoord door Hajar 23 juli 2018, 10:49

Hi Niels,

cristien heeft al goed meegedacht! T-Mobile Extra-punten mogen inderdaad als betaalmiddel worden ingezet voor alles wat verkrijgbaar is in de T-Shop. De waarde van 1 T-Mobile Extra-punt is € 0,0128. Als je in de shop bent dan helpen mijn collega's je graag verder! Ze kunnen je ook laten zien wat je allemaal met je punten kan doen. Succes! 🙂
Bekijk origineel

3 reacties

Volgens mij geen korting.
Je kan ook verlengen via belsimpel.nl. Die hebben telefoons die aanzienlijk goedkoper zijn dan van tmobile.
En het niet slim je telefoonnummer op een openbaar forum als gebruikersnaam te gebruiken.
De moderators zullen het wel voor je veranderen.
Reputatie 7
Badge +20
Jawel als je in de winkel je punten in wil leveren kan dat voor korting, hoeveel ze waard zijn kunnen ze je in de winkel vertellen.
laat het dan ons ook even weten aub!
Reputatie 7
Badge +20
Hi Niels,

cristien heeft al goed meegedacht! T-Mobile Extra-punten mogen inderdaad als betaalmiddel worden ingezet voor alles wat verkrijgbaar is in de T-Shop. De waarde van 1 T-Mobile Extra-punt is € 0,0128. Als je in de shop bent dan helpen mijn collega's je graag verder! Ze kunnen je ook laten zien wat je allemaal met je punten kan doen. Succes! 🙂

Reageer