Vraag

Waarde van een punt

Punten vertegenwoordigen een waarde waarmee je in de T-Mobile shops kunt betalen. Nu heb ik het idee dat de waarde van een punt is veranderd. Ik dacht dat 1 punt ongeveer 2,2 eurocent was, maar toen ik gisteren 13 euro af moest rekenen moest ik 909 punten betalen?
Het kan toch niet zo zijn dat mijn punten opeens minder waard zijn geworden?

12 reacties

Reputatie 7
@Eibert
Welkom op het T-Mobile Forum!

In de T-Mobile Shop kunnen ze je hierover meer informatie geven. Om het spaarprogramma leuk en interessant te houden zijn hebben er een paar aanpassingen moeten plaatsvinden.
Wel jammer dat die verandering stilletjes doorgevoerd wordt. Ook raar dat tegelijkertijd alle items inde T-Mobile Extra cataloguis ook duurder zijn geworden. Zo wordt ik als trouwe abonne dus twee keer benadeeld.
Ik ben al heel lang abonnee bij T-mobile en heb meer dan 5000 punten. Van de ene op de andere dag zijn die zomaar ongeveer 40% minder waard geworden. Daar heb ik ze niet voor gespaard natuurlijk! Het zou eerlijker zijn om de reeds gespaarde punten te vermeerden met dezelfde factor als waarmee de punten minder waard zijn geworden. Dan behouden de reeds gespaarde punten tenminste hun waarde. Misschien kan T-Mobile dit alsnog in orde maken, als geste naar de trouwe abonnees (ik ben denk ik al meer dan 10 jaar abonnee bij T-Mobile -voorheen BEN).
Door dit soort onvriendelijk acties overweeg ik voor het eerst in jaren een andere provider te zoeken!
@ moderator.

Ik ben het helemaal met Eibert eens. Ik ben ook al erg lang abonnee bij T-Mobile en net zo ontevreden met de verandering van het spaarprogramma. Jammer dat er nu na een week nog geen reactie is gegeven door T-Mobile op de post van Eibert.
Reputatie 2
hoeveel is zon punt in een T-mobile shop nou waard? waarom meot dit in de shop nagevraagd worden? is dit bij shops onder ling ook nog verschillend ofzo??
Reputatie 2
Bij mij heeft T-mobile mijn hele puntensysteem van het sparen opeens zomaar gestopt sinds ik een ander abonnement voor 2 jr.bij hun heb afgesloten. Heel vreemd en ze kunnen mij hier ook geen antw. op geven. Dus zo leuk is het inloggen online niet meer als zowel het puntensysteem niet meer werkt en ook het wijzigen van je oude mobiel in de nieuwe mobiel al 3 maanden niet meer werkt .

Gr.Cassy
Graag zou ik een reactie van de moderator ontvangen op mijn post van 4 juli!
Nou wat dacht je van mij.

Mijn ik heb een jaar lang een abbo en heb punen gespaard...

In augustus verliep mijn contract, bij je bel status stond nog te gebruiken tot 11 augustus dus ik dacht bij me laatste facuur neem ik al mijn punten op en haal ik bios kaarten mee.

Toen mijn abbo naar prepaid ging logde ik in, zie me punten niet meer

Ik bellen naar klanten service zegt ze neee je bent ze kwijt

Ik zeg maar me punten van me laatste factuur dan die moeten er toch bij...

Ze zegt luister de punten zijn vrijblijvend en we zijn je niks verplicht....

Ik werd zo boos heb opgehangen maar ik ga hier verder mee want ben nog niet klaar..

! jaar zitten sparen en nu zeggen dat ze weg zijn....

Reputatie 5
@Eibert
In je post van 4 juli geef je een reactie. CindyS heeft hier al een uitspraak over gedaan en hier kan ik geen andere reactie op geven. Om het spaarprogramma leuk en interessant te houden zijn er een paar aanpassingen geweest.

@maoouassif
Wanneer je een abonnement omzet naar een Prepaid aansluiting komt je lidmaatschap bij T-Mobile Extra direct te vervallen. Ik kan je hier geen ander antwoord op geven.
[quote]@ Eibert
In je post van 4 juli geef je een reactie. CindyS heeft hier al een uitspraak over gedaan en hier kan ik geen andere reactie op geven. Om het spaarprogramma leuk en interessant te houden zijn er een paar aanpassingen geweest. Mooie uitspraak is dat: volgens mij is het spaarprogramma veel minder leuk en interessant geworden, want mijn punten zijn minstens 25% minder waard geworden. Weg "spaarkapitaal"! En hierop heb ik dus nog steeds inhoudelijk reactie gekregen, geen compensatie, helemaal niks. Niet eens een waarschuwing van te voren zodat ik mijn punten nog kon opmaken op zo.
Reacties van de moderators zijn al net zo inhoudsloos!
Reputatie 5
@Eibert
Zoals de voorwaarden al aangeven: T-Mobile behoudt zich het recht de regels van T-Mobile Extra te wijzigen, waaronder maar niet beperkt tot wijziging van de voorwaarden omtrent de toekenning of de waarde van Punten.

T-Mobile Extra is een gratis spaarprogramma waaraan je vrijwillig deel kunt nemen.
ja meer dan 1000 euros rekening betalen in een jaar zijn je punten niet eens 15 euro waard :D

klant is de koningin die altijd genaaid word en genaaid zal worden. 😃
Reputatie 6
Tja, als T-mobile helemaal geen punten zou geven zou je er niemand over horen... Maarja, het is gratis en zodra iets dat gratis was iets minder wordt, staat heel Nederland op z'n kop. Ik hoop niet dat mensen een abonnement hebben afgesloten om T-mobile punten te sparen...

Reageer