Beantwoord

Waarom kan ik niet verder sparen?

  • 3 juli 2019
  • 1 reactie
  • 1147 Bekeken

Ik vind het raar, dat mijn gespaarde punten al per 5 augustus a.s. komen te vervallen, nadat ik mijn abonnement heb verlengd. Ik vind namelijk (nog) niets wat ik leuk vind en wil daarom gewoon verder kunnen sparen. Jullie vinden het toch fijn, dat ik T-Mobile trouw blijf? Waarom laten jullie me dan niet fijn door sparen?
P.S. Ik heb mijn vraag ook al gesteld bij eerder geplaatste reacties over dit onderwerp, maar kreeg nog geen antwoord op mijn specifieke situatie, vandaar dat ik er maar een nieuw topic van heb gemaakt.
icon

Beste antwoord door CrisTien 3 juli 2019, 23:24

Goedenavond @Annemarjo Natuurlijk is het fijn dat je zo’n trouwe klant bent, dat wordt ook zeer gewaardeerd👍🏻door T-mobile.
Je mag je punten ook inwisselen in een winkel van T-Mobile voor leuke producten (met of zonder bijbetaling)

T-Mobile Extra wordt uitgefaseerd

Je kunt Hier meer informatie vinden en uitleg over de punten.
Na verlenging heb je nog vier maanden de tijd om de punten in te leveren.
Groetjes.
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Goedenavond @Annemarjo Natuurlijk is het fijn dat je zo’n trouwe klant bent, dat wordt ook zeer gewaardeerd👍🏻door T-mobile.
Je mag je punten ook inwisselen in een winkel van T-Mobile voor leuke producten (met of zonder bijbetaling)

T-Mobile Extra wordt uitgefaseerd

Je kunt Hier meer informatie vinden en uitleg over de punten.
Na verlenging heb je nog vier maanden de tijd om de punten in te leveren.
Groetjes.

Reageer