Beantwoord

Wanneer ontvang ik punten na betaling van de factuur?

• 26 maart 2016
  • 4 reacties
  • 207 Bekeken

Hoi
Hoelang duurt het voordat je extra punten erbij krijgt na betaling van de factuur?
icon

Beste antwoord door Hajar 29 maart 2016, 10:42

Hi Wendyk,

Welkom op ons Forum en bij de T-Mobile familie!

Wat leuk dat jij je vraag hier stelt. Ik heb je gegevens erbij gepakt en zie dat je een nieuwe klant bent sinds deze maand. Op 10 maart is je factuur betaald en op 11 maart heb je T-Mobile Extra punten ontvangen. Dit kun je zelf ook terugzien op My T-Mobile> T-Mobile Extra> historie. Bij je volgende factuur kun je weer een dag later je punten verwachten.

Heb je nu meer duidelijkheid? Als je nog vragen hebt, let me know!

PS: Zou jij jezelf als newbie willen voorstellen in ons voorsteltopic? We zijn benieuwd naar wie je bent! :8
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hi Wendyk,

Welkom op ons Forum en bij de T-Mobile familie!

Wat leuk dat jij je vraag hier stelt. Ik heb je gegevens erbij gepakt en zie dat je een nieuwe klant bent sinds deze maand. Op 10 maart is je factuur betaald en op 11 maart heb je T-Mobile Extra punten ontvangen. Dit kun je zelf ook terugzien op My T-Mobile> T-Mobile Extra> historie. Bij je volgende factuur kun je weer een dag later je punten verwachten.

Heb je nu meer duidelijkheid? Als je nog vragen hebt, let me know!

PS: Zou jij jezelf als newbie willen voorstellen in ons voorsteltopic? We zijn benieuwd naar wie je bent! :8
Hoi,hajar

Via de tmboile app staat mijn punten saldo nog steeds op 15(welkom punten). Tevens is het factuur van 10maart en staat erbij dat deze op 21maart is betaald.
Kan ik dit nog ergens anders inzien?

Groetjes
Wendy
Buiten de 15punten die je kreeg voor je aanmelding voor tmobile extra heb ik geen punten ontvangen over mijn,factuur.
Reputatie 7
Badge +15
Hey Wendy,

Goed dat je dit aangeeft. Ik zie inderdaad dat je nog geen punten voor je factuur hebt ontvangen. Deze punten worden automatisch toegekend. Normaal gesproken krijg je ze binnen een paar werkdagen maar dit kan tot 4 weken duren. Wil je aan de bel trekken als je bij de opmaak van je volgende factuur nog geen punten hebt? Dan schrijven we ze handmatig even voor je bij. 🙂

Reageer