Beantwoord

Webshop giftcard kopen met T-Mobile extra punten

• 15 juli 2018
  • 6 reacties
  • 2050 Bekeken

Waarom kan ik maar 1! webshop giftcard kopen met mijn t-mobile extra punten? Nu t-mobile extra stopt met het puntenspaarsysteem, wil ik graag zoveel mogelijk punten inwisselen voor iets waar ik nog echt iets mee kan. De andere opties uit de catalogus vind ik niets. Ik kan met mijn punten nog 3 giftcards kopen (al lang klant bij jullie!). Hoe lossen we dit op? Dank voor een snelle reactie.

Ps. het is natuurlijk onzin en niet klantgericht om te zeggen "Je kunt dit artikel maar een beperkt aantal keer bestellen. Je hebt het maximum helaas bereikt." Een beperkt aantal keer is in ieder geval altijd meer dan 1!
icon

Beste antwoord door Hajar 17 juli 2018, 09:56

Hi Marjolein en Bianca,

Dankjewel voor jullie vraag! Ik heb dit direct nagevraagd bij de afdeling die hierover gaat en zij geven dat je online alleen nog meerdere kaarten tegelijk kan bestellen voor de bioscoop en de Efteling. Alle andere giftcards zijn op 1 ingesteld. Maar ik heb goed nieuws in de T-Mobile Shop kun je namelijk wel ongelimiteerd bestellen. Dus mocht je een keer langs de shop lopen dan kun je daar ook je bestelling doen.

Ik hoop dat jullie nu meer duidelijkheid hebben en dat jullie iets leuks vinden! 🙂
Bekijk origineel

6 reacties

Hoi Marjolein,
Ik heb precies dezelfde vraag gesteld, dus ik ben erg benieuwd naar de reactie ☺.
Voorop gesteld: echt super dat de mogelijkheid er nu is om er 1 aan te schaffen, maar wij willen meer online shoppen... 😜
Groetjes, Bianca.
Reputatie 7
Badge +20
Hi Marjolein en Bianca,

Dankjewel voor jullie vraag! Ik heb dit direct nagevraagd bij de afdeling die hierover gaat en zij geven dat je online alleen nog meerdere kaarten tegelijk kan bestellen voor de bioscoop en de Efteling. Alle andere giftcards zijn op 1 ingesteld. Maar ik heb goed nieuws in de T-Mobile Shop kun je namelijk wel ongelimiteerd bestellen. Dus mocht je een keer langs de shop lopen dan kun je daar ook je bestelling doen.

Ik hoop dat jullie nu meer duidelijkheid hebben en dat jullie iets leuks vinden! 🙂
Hoi Hajar,
Bedankt voor je reactie en de goede tip! Dat is zeker een bezoekje aan de shop waard 😉
Vriendelijke groet van Bianca.
Dank voor je reactie! Snel langs de shop 🙂
Hoi Hajar,

In de T-Mobile shop konden ze me niet helpen hoor. Ze konden niets bestellen en hebben de cards ook niet op voorraad liggen. Ik ben afgelopen woensdag even langs gegaan in Den Haag. Opvallend genoeg zijn de gift cards nu ook verdwenen uit de catalogus....
Reputatie 7
Badge +20
Hi Marjolein,

Wat jammer om te horen! Het aanbod in de T-shop is soms wisselend in elke T-shop i.v.m. de voorraad. Over welke giftcards gaat het? Dan kan ik voor je navragen!

Reageer