Beantwoord

Website om aan te melden werkt niet

• 8 april 2016
  • 7 reacties
  • 288 Bekeken

Hallo iedereen,

Ik ben nieuw bij T-Mobile en wil me registreren op https://www.t-mobile.nl/sparen/aanmelden maar ik krijg sinds meer dan twee weken een foutboodschap ("Sorry! Er ging iets mis..Er is een onverwachte fout opgetreden tijdens het genereren van de opgevraagde pagina.").

Ligt de oorzaak van het probleem bij T-Mobile (URL die niet werkt) of doe ik iets fout?

Dank voor jullie hulp!
icon

Beste antwoord door Sam- 10 april 2016, 14:02

Hoi hoi Maarten,

Van harte welkom op het T-Mobile Forum! Leuk dat je hier je vraag stelt. Heb je toevallig jezelf al voorgesteld in het voorstel topic? We zijn benieuwd naar wie je bent en wat je interesses zijn. :)

Wat vreemd dat je deze melding te zien krijgt. Dit is natuurlijk niet de bedoeling, het is dus goed dat je dit bij ons aangeeft. Na een kijkje genomen te hebben in het systeem zie ik dat jouw My T-Mobile account niet goed is geregistreerd in het systeem. Hierdoor heb je geen toegang tot alle functionaliteiten. We kunnen dit oplossen door je account volledig te verwijderen, zodat je een nieuw account kan aanmaken.

Voordat ik hiermee aan de slag ga, wil ik natuurlijk eerst om toestemming vragen. Bij het verwijderen van je account gaan geen gegevens verloren en verandert er ook niets in je abonnement of voorwaarden.

We wachten je reactie af Maarten!
Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 5
Badge +17
Hoi hoi Maarten,

Van harte welkom op het T-Mobile Forum! Leuk dat je hier je vraag stelt. Heb je toevallig jezelf al voorgesteld in het voorstel topic? We zijn benieuwd naar wie je bent en wat je interesses zijn. :)

Wat vreemd dat je deze melding te zien krijgt. Dit is natuurlijk niet de bedoeling, het is dus goed dat je dit bij ons aangeeft. Na een kijkje genomen te hebben in het systeem zie ik dat jouw My T-Mobile account niet goed is geregistreerd in het systeem. Hierdoor heb je geen toegang tot alle functionaliteiten. We kunnen dit oplossen door je account volledig te verwijderen, zodat je een nieuw account kan aanmaken.

Voordat ik hiermee aan de slag ga, wil ik natuurlijk eerst om toestemming vragen. Bij het verwijderen van je account gaan geen gegevens verloren en verandert er ook niets in je abonnement of voorwaarden.

We wachten je reactie af Maarten!
Beste Issam, dank je voor je antwoord. Jammer dat mijn account niet goed geregistreerd is. Gelieve mijn account te verwijderen en dan registreer ik opnieuw. Fijne dag!
Reputatie 6
Badge +15
Hey Maarten,

Ik heb het My T-Mobile account voor je verwijderd. Je kunt nu een nieuw account aanmaken. 🙂

Wil je laten weten of het nu wel lukt om je aan te melden? We helpen je anders graag verder!
Hallo Amy,

Het werkt nu, dank hiervoor! Kunnen jullie de punten die ik misgelopen ben (vorige facturen) alsnog toevoegen? Fijne dag 🙂
Reputatie 5
Badge +17
Hoi Maarten,

Dat kunnen wij zeker en dat heb ik ook gelijk voor je gedaan. De punten die je hebt misgelopen (en een beetje extra) zullen binnen 24 uur bijgeboekt worden. Dit zal ook zichtbaar zijn op je My T-Mobile account. :)

Nog een hele fijne en zonnige avond toegewenst!
Wat een geweldige service! Hartelijk dank voor jullie hulp en ook een fijne avond gewenst!
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Maarten,

Mijn collega's Issam & Amy zijn vandaag vrij, dus ik reageer even namens hen. 😉 Bedankt voor je compliment, fijn om te horen dat je zo tevreden bent.
Veel plezier met je My T-Mobile Extra punten! Heb je al iets leuks gezien?

Als we nog iets voor je kunnen betekenen, laat het gerust weten op het forum!

Reageer