Beantwoord

0 mb maar niet kunnen aanvullen

  • 26 maart 2019
  • 19 reacties
  • 1797 Bekeken

Reputatie 1
Hoi,

Dit probleem is er al zolang de unlimited abo bestaat en is nog steeds niet opgelost.
Zie foto.

Zoals je ziet, 0mb over maar knopje aanvullen licht niet op en kan dan niets doen.
Meerdere malen over geklaagd maar nog steeds niet opgelost. Mn huis genoot heeft t zelfde gezeur.
De eerste 2 of 3 keer (op een dag) probleemloos kunnen aanvullen en dan begint het gezeur.

Ik heb een Unlimited abo overigens.



icon

Beste antwoord door Jaimy 27 maart 2019, 14:39

Hi Ferdi1,

We behandelen berichten op volgorde van binnenkomst, dus geen zorgen, we komen vanzelf bij jouw vraag! Zo ook nu, ik help je graag verder.

Ik heb dit direct even doorgezet naar onze specialisten! Je zou namelijk gewoon moeten kunnen aanvullen als jouw vorige MB-aanvuller het nulpunt heeft bereikt, dus ikwil graag dat de specialisten dit verder onderzoeken. Mocht je gebeld worden door een anoniem nummer, dan kan het zijn dat wij dat zijn!
Bekijk origineel

19 reacties

Reputatie 1
Anyone?
Reputatie 7
Badge +19
Hi Ferdi1,

We behandelen berichten op volgorde van binnenkomst, dus geen zorgen, we komen vanzelf bij jouw vraag! Zo ook nu, ik help je graag verder.

Ik heb dit direct even doorgezet naar onze specialisten! Je zou namelijk gewoon moeten kunnen aanvullen als jouw vorige MB-aanvuller het nulpunt heeft bereikt, dus ikwil graag dat de specialisten dit verder onderzoeken. Mocht je gebeld worden door een anoniem nummer, dan kan het zijn dat wij dat zijn!
Reputatie 1
Bedankt voor het belerende opvoedkundig advies.
Echter heb ik ondertussen nog niets vernomen...
Reputatie 7
Badge +20
Hi Ferdi,

Ik ben direct voor je gaan kijken en zie dat onze technische specialisten zijn nog bezig met het onderzoek. Ze zij zullen je van een terugkoppeling voorzien zodra ze meer informatie hebben. Excuses voor het ongemak!
Reputatie 1
Het leek even opgelost te zijn in de afgelopen dagen maar vandaag weer gezeur. Zie foto. Waar ik vooral mee zit is dat ik voor een product betaal en dit probleem al maanden heerst. Een vorm van compensatie zou wel op zn plek zijn. Ik krijg maar geen beschikking over een product/dienst waar ik wel voor betaal.

Wederom bedankt en ik hoor verder graag van jullie.

Reputatie 3
@Ferdi1 ter info: je bent niet de enige bij wie dit probleem zich regelmatig voordoet hoor! Dit is al sinds de introductie van de "aanvullers" vorig jaar regelmatig het geval.
Tot op heden heeft T-Mobile hier nog steeds geen oplossing voor gevonden.
Reputatie 1
@OndersteSteen

Bedankt voor de aanvulling!
Ik wacht nog een paar dagen op een bevredigend antwoord.... En anders maar mn duur betaalde rechtsbijstandverzekering een keer gebruiken...
Reputatie 3
Ik wacht nog een paar dagen op een bevredigend antwoord.... En anders maar mn duur betaalde rechtsbijstandverzekering een keer gebruiken...
Ik zou niet weten wat je daar mee opschiet ... Iets dat regelmatig / af en toe hapert is een rechtzaak waard? Ik geloof zelf van niet en denk dat je geen (juridische) poot hebt om op te staan ...
Reputatie 1
Zeker geen rechtzaak waard.
Maar een voortdurend haperend systeem is niet waar ik voor betaal. Het voor lief nemen is sowieso een collectief consumenten probleem. Ik betaal voor een product en er is geregeld een storing.
Oplossen, of op een andere manier compenseren en anders andere maatregelen. Dit is niet een probleem van een dag oud.
Hi @Ferdi1!

Ik ben binnen het T-Mobile Webcare team bezig met het onderzoek hiernaar en ben héél dankbaar voor de voorbeelden. Echter is het voor ons heel lastig om te onderzoeken waarom het niet lukt, omdat dit geen "error melding" genereert.

Om toch een duidelijk beeld te kunnen krijgen wil ik je vragen om een screencapture te doen (een filmpje van je scherm wanneer dit gebeurt zodat we precies kunnen zien welke stappen jij neemt én wat jij ervaart!) van zo'n moment, en de datum en tijd daarbij te vermelden. Dan kan ik namelijk precies laten zien aan de ontwikkelaars wat er nou gebeurt!

In de tussentijd: het zou wél moeten werken via https://www.t-mobile.nl/verbruik. (Als dit niet werkt zou ik een screencapture daarvan ook héél erg op prijs stellen!

Alvast dank voor de meldingen!

Groet,
Joël
Reputatie 1
@Joël G

Ga ik doen!
zodra het probleem zich weer voor doet, want er is geen touw aan vast te knopen over wanneer wel of niet, zal ik een screencapture maken.

Alvast bedankt.


M.v.g.
Ferdi
Reputatie 1
@Joël G En vanavond wederom geen mb’s kunnen aanvullen.
zie screencapture!
Reputatie 3
Duidelijk! Dat is wat veel mensen al ruim een jaar regelmatig te zien krijgen. Dat kan @Joël G toch ook zelf zien als hij een aanvuller zou willen instellen op zijn eigen account? Is niets bijzonders ... En is gewoon een bug.
Reputatie 1
Duidelijk! Dat is wat veel mensen al ruim een jaar regelmatig te zien krijgen. Dat kan @Joël G toch ook zelf zien als hij een aanvuller zou willen instellen op zijn eigen account? Is niets bijzonders ... En is gewoon een bug.

Wat me i.i.g. verbaast is dat er een retoriek heerst waarin verbazing de boventoon voert en er gedaan wordt alsof dit een onbekend en/of geïsoleerd probleem is.
Dit terwijl iedereen in mijn omgeving met een unlimited abo het zelfde probleem ervaart...

Maar t-mobile blijkt het beste netwerk te hebben, en daar geloof ik wel in, verder heeft geen enkele provider een soortgelijk abonnement dus zou niet willen overstappen, maar en wederom, ik krijg niet waar ik voor betaal, en dat impliceert genoeg (lees: zie vorige posts in deze topic van boven getekende). Ik hoop dan ook dat bij een beste netwerk van Nederland ook een niet meer dan logische oplossing en service hoort.

Voor nu houd ik goede hoop, maar wacht al omstreeks een jaar op een oplossing en m’n geduld is niet eindeloos.


M.v.g.
Reputatie 4
Hoi allemaal, in de nieuwe versie van de My T-Mobile app (5.3.5) hebben we extra logging toegevoegd om te kunnen achterhalen wat precies de oorzaak is van dit vervelende issue. Deze nieuwe versie zal over een paar dagen live gaan.
Reputatie 1
In spanning wacht ik af...
Reputatie 1
@Wouter

Al zicht op de release van de nieuwe versie?
Reputatie 4
Hoi @Ferdi1 ik heb goed nieuws en slecht nieuws :)

  • Het slechte nieuws: door overmacht duurt het nog even voordat ik de nieuwe versie van de app live kan zetten.
  • Het goede nieuws: vanaf afgelopen nacht is het mogelijk om ook de (gratis) vervolg MB aanvullers vanaf 80% al aan te vullen. Ze hoeven dus niet meer helemaal verbruikt te zijn!
Reputatie 1
Mijn dank is groot!
Ik hoop dat dit de oplossing is! 👍🏽

Reageer