Beantwoord

1 maand naar USA

• 3 mei 2019
  • 4 reacties
  • 856 Bekeken

Wij gaan 1 maand naar Amerika van 22 mei t/m 18 juni.
Nu wil ik graag Next 5 GB omzetten naar Unlimited + USA, voor deze periode. Wanneer gaat het abonnement in, per direct? Of pas op de volgende factuurdatum?
icon

Beste antwoord door Hajar 4 mei 2019, 11:58

Hi Anti-Pestp,

Wat leuk dat je naar de VS gaat! Je kunt jouw T-Mobile GO abonnement elke maand wijzigen en de maand erna weer terugzetten naar jouw huidige bundel of lager als je dat wilt. Erg handig voor als je een maandje naar de VS gaat. De wijziging gaat direct in dus daar hoef jij je geen zorgen over te maken!

Ik wens je heel veel plezier in de VS. Als je nog vragen hebt, let me know! 😊
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hi Anti-Pestp,

Wat leuk dat je naar de VS gaat! Je kunt jouw T-Mobile GO abonnement elke maand wijzigen en de maand erna weer terugzetten naar jouw huidige bundel of lager als je dat wilt. Erg handig voor als je een maandje naar de VS gaat. De wijziging gaat direct in dus daar hoef jij je geen zorgen over te maken!

Ik wens je heel veel plezier in de VS. Als je nog vragen hebt, let me know! 😊
Reputatie 4
Badge +3
Hi @Anti-Pesto,

Ik wil hier nog even aanhaken op het antwoord van Hajar.
Let wel op dat als je je bundel aanpast, er een kans is dat je de korting van je huidige bundel verliest.

Mocht je dus een abonnement hebben waar je een korting krijgt ten opzichte van de reguliere tarieven, dan zul je deze korting na het aanpassen van de bundel dus verliezen.

Fijne vakantie!

Groet,

Jeffrey
Hallo @Hajar,

Ik neem aan dat de 38% korting die ik nu op mijn Next abonnement, na het wijzigen ook weer terug krijg?

Volgens @Jeffrey87 is er een kans dat dat niet gebeurt.
Reputatie 7
Badge +20
Hi Anti-pesto,

Je kan je bundel 1x per maand wijzigen en je ziet bij het wijzigen precies welke korting je krijgt. Als 38% de standaard korting was op het moment van afsluiten, dan krijg je die straks ook weer. Je kan in My T-Mobile precies zien wat je krijgt dus je komt niet voor verrassingen te staan. Wanneer je een extra korting hebt gekregen (bijvoorbeeld door Go Go Go Deals), dan wordt de korting overgezet op de standaard korting wanneer je de bundel weer terugzet.

Ik hoop dat je nu meer duidelijkheid hebt! Ik wens je veel plezier in de VS!

Reageer