Beantwoord

120 belminuten niet meer zichtbaar

• 6 mei 2020
  • 4 reacties
  • 334 Bekeken

Reputatie 2
  • is een Top Poster
  • 51 reacties

Hallo,

Sinds vandaag is mijn 120 minuten belbundel niet meer zichtbaar bij mijn abonnement als ik inlog bij My T-Mobile. Mijn databundel is wel zichtbaar. Waar zijn de belminuten gebleven?

icon

Beste antwoord door Hajar 6 mei 2020, 14:39

Hi @Ed520 

Ik ben direct voor je gaan kijken en ik zie ze minuten wel staan. Bij Abonnement en Instellingen staat 1 GB + 120 min. bellen 19.1 en bij verbruiksoverzicht zie je de 120 minuten ook staan. Ik denk inderdaad dat het helpt om de app opnieuw aan te zetten en een andere browser te gebruiken. 

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 2

Ik heb gezien dat de belminuten in de loop van de middag erbij zijn gekomen. Het heeft dus wat vertraging gehad. Fijn dat het weer is opgelost :slight_smile: .

Reputatie 7
Badge +19

Hallo @Ed520 

Je hebt wel gewoon een abonnement met 120 belminuten er in?

Bekijk het ook is via de app en met een andere browser bijvoorbeeld.

Reputatie 2

Hallo @Waqqas ,

Ja ik heb een Go abonnement met 120 belminuten en 1000 MB + 2000 MB (klantvoordeel) internet. Zowel in de browser als in de app is het de hele ochtend al niet meer zichtbaar. Vandaag is een nieuwe maandperiode ingegaan en misschien is er bij het verversen iets misgegaan?

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Ed520 

Ik ben direct voor je gaan kijken en ik zie ze minuten wel staan. Bij Abonnement en Instellingen staat 1 GB + 120 min. bellen 19.1 en bij verbruiksoverzicht zie je de 120 minuten ook staan. Ik denk inderdaad dat het helpt om de app opnieuw aan te zetten en een andere browser te gebruiken. 

Reageer