Beantwoord

120 belminuten niet zichtbaar bij een nieuwe abonnement

  • 1 februari 2021
  • 1 reactie
  • 117 Bekeken

  • is net lid geworden
  • 0 reacties

Hi ,

Sinds vandaag ben ik een nieuwe klant geworden . Helaas is mijn 120 minuten belbundel niet zichtbaar . Mijn databundel is wel zichtbaar . Waar zijn mijn belminuten dan ? 

icon

Beste antwoord door Waqqas 1 februari 2021, 15:45

Hallo @AdamB 

Dat is meestal het geval na het afsluiten van een nieuwe abonnement, je belminuten zouden tegen morgen gewoon zichtbaar moeten zijn en als je nu belt gaat dat gewoon uit je bundel.

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +18

Hallo @AdamB 

Dat is meestal het geval na het afsluiten van een nieuwe abonnement, je belminuten zouden tegen morgen gewoon zichtbaar moeten zijn en als je nu belt gaat dat gewoon uit je bundel.

Reageer