Beantwoord

3 maanden eerder verlengen

• 26 april 2017
  • 2 reacties
  • 117 Bekeken

Telefonisch uitgelegd dat ik naar buitenland ga en internet wil kunnen gebruiken in EU.
Op advies een GO abbn gekozen. Nu ga ik volgende week weg, gaat de wijziging pas in aug in ?
Dat had medewerker toch wel kunnen zeggen?
Speciaal 10 G genomen
icon

Beste antwoord door Hajar 1 mei 2017, 13:19

Hi Astrid,

Leuk om te horen dat je jouw abonnement hebt verlengd. Een verlenging gaat altijd in nadat je huidige contract is afgelopen. Jouw Go abonnement gaat op 03-08-2017 en vanaf dan kun je lekker genieten van 10GB in de EU. Je kan nu nog gebruik maken van 250MB in de EU en daarna kun je een Travel & Surf pas aanschaffen.

Ik wens je heel veel plezier in het buitenland en als je nog vragen hebt, laat het mij weten. 🙂
Bekijk origineel

2 reacties

Hoi Astrid en Tim,
Welkom op de forum van T-Mobile.

Wat vervelend zeg, kan me voorstellen dat het niet helemaal duidelijk is. Als je je abonnement 3 maanden vóór einde contract datum gaat verlengen dan gaat deze pas in zodra je oude abonnement stopt. Je mag natuurlijk al 4 maanden vóór eind contract datum verlengen zodat je zeker bent van een korting, of iets anders, op het moment dat je nieuwe abonnement in gaat.

Weet natuurlijk niet of de persoon van T-Mobile dit heeft laten weten, dit zou wel moeten. Overigens, iedereen weet ook dat als je je contract gaat verlengen met een nieuw contract, dat deze pas ingaat op het moment dat je oude afloopt. Laat ik zeggen, dat weten de meeste mensen en mij is het zeker aangegeven toen ik mijn nieuwe abonnement nam.

Het is natuurlijk heel vervelend en ik hoop dat T-Mobile iets voor je kan betekenen. Je nieuwe abonnement gaat in Augustus pas in en je zou dan in die tussen tijd een Travel & Surf pas kunnen aanschaffen. Denk dat er niet veel keuze is op dit moment. Wil het niet erger maken dan het al is natuurlijk. Laat even iemand van T-Mobile met jullie mee kijken en misschien dat ze nog iets voor je kunnen betekenen. Ik help het je hopen, duim voor je mee.

Let wel op: Je hebt Koningsdag en het kan zijn dat er minder mensen werken bij T-Mobile om je snel te kunnen helpen. Het kan 24 tot 48 uur duren voor je hier antwoord krijgt. Gezien Koningsdag kan het misschien iets langer duren. Dus houd daar aub rekening mee.

Toch wens ik je voor morgen een fijne dag en alvast een fijne vakantie! Een moderator van T-Mobile zal je antwoord geven op je vraag.
Reputatie 7
Badge +20
Hi Astrid,

Leuk om te horen dat je jouw abonnement hebt verlengd. Een verlenging gaat altijd in nadat je huidige contract is afgelopen. Jouw Go abonnement gaat op 03-08-2017 en vanaf dan kun je lekker genieten van 10GB in de EU. Je kan nu nog gebruik maken van 250MB in de EU en daarna kun je een Travel & Surf pas aanschaffen.

Ik wens je heel veel plezier in het buitenland en als je nog vragen hebt, laat het mij weten. 🙂

Reageer