Beantwoord

4G voor thuis en GO Unlimited

• 12 januari 2017
  • 4 reacties
  • 798 Bekeken

Dag,

Wordt 4G voor thuis goedkoper nu er unlimited opties zijn voor €35/maand?
icon

Beste antwoord door Serviceweb 13 januari 2017, 09:16

Hoi Pieter,

Welkom op de forum van T-Mobile.
Op dit moment is daar nog helemaal niets over geschreven. Alleen dat ze nog aan het kijken zijn wat ze met 4G gaan doen. T-Mobile Go Unlimited is geen oplossing om je Thuis 4G te vervangen, dit omdat je om de 5GB opnieuw 1GB moet aanvragen. Dat is niet handig als je thuis naar Netflix een film zit te kijken.

Deze vraag is al een paar keer langs gekomen en daarop zeggen ze dus dat we nog even geduld moeten hebben, zo ie zo tot 16 januari.
Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

4 reacties

Hoi Pieter,

Welkom op de forum van T-Mobile.
Op dit moment is daar nog helemaal niets over geschreven. Alleen dat ze nog aan het kijken zijn wat ze met 4G gaan doen. T-Mobile Go Unlimited is geen oplossing om je Thuis 4G te vervangen, dit omdat je om de 5GB opnieuw 1GB moet aanvragen. Dat is niet handig als je thuis naar Netflix een film zit te kijken.

Deze vraag is al een paar keer langs gekomen en daarop zeggen ze dus dat we nog even geduld moeten hebben, zo ie zo tot 16 januari.
Reputatie 4
Badge +3
Hoi Pieter,

Ik heb eigenlijk niet zoveel toe te voegen aan de reactie van Serviceweb. Hou vooral dit topic in de gaten, vanaf 16/01 zal hier meer bekend worden. Voor nu een mooi weekend.
Voor E 35 per maand wil ik best per dag bijbestellen als ik aan 5GB niet genoeg heb. Met 100GB moet ik sowieso (gemiddeld) onder de 3,3GB per dag blijven. Ik vind de huidige E50 dan ook veel te veel in vergelijking met jullie nieuwe Go Unlimited.:(
Reputatie 7
Badge +20
Hi Hw4gvt,

We zijn op het moment aan het kijken wat we kunnen betekenen voor 4G voor Thuis klanten. Aangezien we hier ook al een algemeen topic over hebben, gaat dit topic op slot. Voor verdere info verwijs ik je dan ook door naar dat topic.