Beantwoord

4G voor Thuis vs. Go Unlimited

• is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
Hi,

ik ben erg tevreden met 4g voor thuis (100GB per maand voor 50 euro). Met netjes gebruik blijf ik daar mooi onder, rond de 3 GB per dag. Nu zie ik dat je met Unlimited voor 35 euro unlimited kunt en pas bij 5 GB per dag iets actiefs moet doen om te vergroten. Kan ik mijn 4g voor thuis abonnement omzetten naar Unlimited? maw. mag de simkaart ook in de 4g router geplaatsts worden?

gr. Gnt
icon

Beste antwoord door Serviceweb 11 januari 2017, 07:59

Hoi,
Gisteren heb ik hier ergens op de forum, weet nu even niet meer waar, gelezen dat ze er nog over aan het nadenken zijn hoe nu verder met T-Mobile 4G Thuis. Daar was ook iemand die deze vraag had die kreeg als antwoord dat ze daar nog over spreken en dat er binnen zeer korte termijn antwoord op zal komen. Dus ik denk dat je nog even geduld moet hebben voor je daar iets over krijgt te horen.

Het zou natuurlijk wel handiger zijn om die nu ook onbeperkt te laten maken. Maar goed, we moeten even afwachten.

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

11 reacties

Ik heb precies dezelfde vraag. Kan ik deze Sim kaart in mijn router plaatsen en heb ik dan dus 150GB per maand voor 35 euro?
Hoi,
Gisteren heb ik hier ergens op de forum, weet nu even niet meer waar, gelezen dat ze er nog over aan het nadenken zijn hoe nu verder met T-Mobile 4G Thuis. Daar was ook iemand die deze vraag had die kreeg als antwoord dat ze daar nog over spreken en dat er binnen zeer korte termijn antwoord op zal komen. Dus ik denk dat je nog even geduld moet hebben voor je daar iets over krijgt te horen.

Het zou natuurlijk wel handiger zijn om die nu ook onbeperkt te laten maken. Maar goed, we moeten even afwachten.
Dank voor je reactie! Wacht ik even af
Nog even ter info, dit heb ik er over gevonden:
Go Unlimited is bedoeld voor mobiel gebruik op je smartphone of tablet. Je krijgt elke dag een nieuw tegoed van 5GB en als dat op is kun je onbeperkt gratis 1GB-aanvullers activeren. Dat is voor 4G voor Thuis niet praktisch en daarom zijn we momenteel aan het kijken naar een alternatieve oplossing om op een makkelijke manier meer data te kunnen gebruiken. Zodra we meer informatie hebben komen we hier op terug.
Dag,

Ik heb ook dezelfde vraag. Ben erg benieuwd.

Normaliter kom ik niet over de 5GB per dag. Dus dat aanvullen lijkt me af en toe geen probleem.
Reputatie 7
Badge +15
Hi allemaal,

Het bericht van Serviceweb is inderdaad terug te vinden in Dit lopende topic over T-Mobile GO. We zijn inderdaad nog aan het bekijken hoe dit er precies uit gaat zien voor 4G voor Thuis gebruikers. Zodra er meer informatie bekend is informeren we jullie uiteraard zo snel mogelijk. 🙂
Als je nu "4G voor thuis" op "Geen Internet" insteld, dan betaal je daar niks meer voor. Dan kun je daarnaast wel een Go Unlimited abo nemen toch? Stop je de "Go Unlimited" SIM in je modem.
Is trouwens de snelheid altijd op 4G niveau?
Reputatie 2
Eerder ben ik zelfs door een T-mobile medewerker aan de telefoon getipt om evt. het abonnement om te zetten naar het (op dit moment beschikbare) unlimited data abonnement van 85 euro per maand.
5 GB per dag en per klik via My T-mobile is 5 GB erbij.

Voor veel mensen zal het GO abonnement een zeer acceptabel alternatief zijn om thuis in een degelijk modem te gaan gebruiken. Het 5 euro service abonnement kun je dan trouwens gewoon stop zetten.

Echter lijkt het mij een goede keuze als T-mobile een "4G voor thuis" variant op de markt brengt voor bv. 40 euro in de maand, welke elke dag 15 GB geeft en in snelheid geknepen wordt als je er overheen gaat.

Per klik in je My T-mobile zou er dan bv 5 GB bij moeten kunnen komen.
Op die manier kun je in de avond toch nog even die film of serie kijken als de kids je GB's hebben verbruikt 😉
Hoi Elephantus IT,

Leuk plan wat je zegt: Voor veel mensen zal het GO abonnement een zeer acceptabel alternatief zijn om thuis in een degelijk modem te gaan gebruiken.

Maar ook al over nagedacht dat als je 5GB op zijn, je weer nieuw 1GB moet opvragen. Zit je net naar een Netflix film te kijken, stopt je internet omdat je 5GB op zijn. Moet je weer iets doen om 1GB te krijgen en ga zo maar door. Lijkt me dus niet echt een hele handige oplossing. Ook de tip dat de klantenservice vind ik een beetje mager.

Ik zou zeggen, wacht even af waar T-Mobile 4G mee gaat komen. Ze zullen daar vast ook wel een oplossing voor vinden. En denk dat 16 januari een magische datum is om dan veel antwoorden te krijgen op al onze vragen 😳
Al iets meer bekend over 4G voor thuis met Unlimited mogelijkheden? Zou mijn abo graag willen omzetten naar unlimited zonder gelimiteerd te worden door benodigde kliks om er iedere keer 1G er bij te krijgen.
Reputatie 6
Badge +16
Hoi Maxicosie,

Leuk dat je hier je vraag stelt. Begrijpelijk dat je hier meer informatie over wil hebben.

Check dit topic voor eventuele updates. Op dit moment is er nog niets bekend over het opnieuw inrichten van het 4G Voor Thuis prijsplan. Wel wordt er een andere oplossing voorgesteld in het eerder genoemde topic.

Om alle soortgelijke vragen bij elkaar te houden sluit ik dit topic. Heb je aanvullende vragen, dan kan je natuurlijk terecht in dit topic.