Beantwoord

5 Gb per dag met 1 Gb aanvullers nog van deze tijd?

• 7 september 2018
  • 4 reacties
  • 1923 Bekeken

Ik heb nu sinds een halfjaar een onbeperkt abonnement. Ik gebruik lang niet elke dag de 5 Gb, maar soms wel eens een dag 10 Gb, en dan is het storend dat je elke keer moet wachten tot je de aanvuller volledig verbruikt hebt en dan pas een nieuwe aanvuller kunt activeren. Bij een serie is dat nog geen probleem, echter bij een live wedstrijd is dat eigenlijk niet aanvaardbaar. Kan de aanvuller niet verhoogd worden, of zeg bijvoorbeeld 3 dagen per maand echt onbeperkt? Ik weet dat deze vraag eerder is gesteld, misschien is het nu wel mogelijk. Ik hoor het graag.
icon

Beste antwoord door Jaimy 7 september 2018, 12:28

Hoi Luigi66,

Niet geschoten is altijd mis, haha! Ik snap goed dat je de vraag nog eens stelt als je vaak wedstrijden kijkt.

De aanvullers zijn ingesteld om misbruik te voorkomen. Zo gaan we tegen dat één mobiel abonnement bijvoorbeeld door meerdere mensen wordt gebruikt. We houden het gebruik zo enigszins in de hand, maar tegelijk kun je natuurlijk altijd gratis aanvullen zodat je nooit zonder GB's komt te zitten. Het antwoord is daarin dus verder niet veranderd, sorry! 🤓

Laat het me weten als je nog meer vragen hebt!
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Hoi Luigi66,

Niet geschoten is altijd mis, haha! Ik snap goed dat je de vraag nog eens stelt als je vaak wedstrijden kijkt.

De aanvullers zijn ingesteld om misbruik te voorkomen. Zo gaan we tegen dat één mobiel abonnement bijvoorbeeld door meerdere mensen wordt gebruikt. We houden het gebruik zo enigszins in de hand, maar tegelijk kun je natuurlijk altijd gratis aanvullen zodat je nooit zonder GB's komt te zitten. Het antwoord is daarin dus verder niet veranderd, sorry! 🤓

Laat het me weten als je nog meer vragen hebt!
Ja, ik dacht jullie maken er zelf reclame voor. Daarom kwam ik ook met de suggestie om zeg maar voor 3 dagen per maand een uitzondering te maken, die je dan vooraf aangeeft via de app. Misschien dat er nog eens naar deze optie gekeken kan worden?

Uit mijn verbruikt valt wel te zien dat ik er niet zo vaak gebruik van maak, maar het komt altijd ongelegen😕. En dan mis ik weer net die mooie inhaalactie of dat doelpunt.....
Ik vind het ook niet meer van deze tijd..

Vaak kan je dan ook niet aanvullen omdat je het internet niet meer op komt omdat je data op is! Dus er wordt degelijk wel zonder GB's gezeten helaas 😥.

Wij hebben thuis ieder afzonderlijk een T-Mobile abonnement dus in principe hoeft er niet gevreesd te worden dat de abonnement wordt gedeeld 😂.
Reputatie 7
Badge +20
@Gökhan01 Je hebt een eigen topic aangemaakt en daar mag je jouw berichten plaatsen. Het is niet de bedoeling dat je hetzelfde bericht overal spamt. Spammen is namelijk in strijd met de huisregels. Jouw eigen topic zal vanzelf worden opgepakt.

Reageer