Beantwoord

5GB per dag niet vekregen

• 14 maart 2017
  • 1 reactie
  • 155 Bekeken

Afgelopen weekend was er onderhoud aan de website/app. Nu heb ik het GO-abbonement, maar ik krijg de 5GB niet meer per dag. Zondag was de laatste keer dat ik deze gekregen heb. Hebben hier meer mensen last van?
icon

Beste antwoord door Hajar 14 maart 2017, 11:04

Hi xVRi,

Dit is een storing waar wij van op de hoogte zijn. Onze technici zijn druk bezig om dit op te lossen! Ik kan je nu een alternatieve oplossing bieden zodat je vandaag in ieder geval gebruik kan maken van de 5GB. Je kan daarna ook gewoon een MB-aanvuller activeren indien nodig. Hopelijk ben je blij met deze tijdelijke oplossing!

We hebben ook een storingstopic over dit onderwerp en dus zal ik dit topic sluiten.
Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hi xVRi,

Dit is een storing waar wij van op de hoogte zijn. Onze technici zijn druk bezig om dit op te lossen! Ik kan je nu een alternatieve oplossing bieden zodat je vandaag in ieder geval gebruik kan maken van de 5GB. Je kan daarna ook gewoon een MB-aanvuller activeren indien nodig. Hopelijk ben je blij met deze tijdelijke oplossing!

We hebben ook een storingstopic over dit onderwerp en dus zal ik dit topic sluiten.