Beantwoord

6 dagen vernieuwen met oud abonnement

• 5 februari 2018
  • 1 reactie
  • 140 Bekeken

Reputatie 4
Ik snap dat abonnementen veranderen, T-Mobile speelt in op de markt. Lijkt me heel logisch. Ik wens T-Mobile daarin het beste.

Met T-Mobile Family, had mijn familie, in 2010 al 1000 belminuten en 1000 sms’en per persoon. Onderling bellen en sms’en unlimited. Je kreeg het nooit op… althans wij niet.

Toen veranderd het in 2016 naar “T-Mobile samen”, gratis. Je kan onderling gratis onbeperkt bellen binnen Nederland. Én je krijgt iedere maand een cadeau. Dat was echt super, een paar in mijn groep had een abonnement en een paar prepaid. Voor iedereen wat. Geweldig, daarvoor bleven we ook bij T-Mobile.

Maar 2 jaar later… een voorbeeld, er zijn er wel meer maar...

Als je een contract hebt getekend voor 29 januari, dan kun je nog je gehele contract voordeel krijgen uit T-Mobile Samen. Het wordt in die zin dus niet stopgezet. Het bericht is op 23 januari ook gecommuniceerd, dus als je nog kon verlengen, dan was er nog een week voor om dit te realiseren.

En dat is jammer, nogmaals ik snap dat je moet veranderen en met de tijd mee gaan, maar 6 dagen! Er was hierover niets gecommuniceerd. En al zou er gecommuniceerd zijn wat kun je in een week doen? Aangenomen dat je het tijdig gezien had.

Ik vindt het buitengewoon teleurstellend en dat er telkens wordt gezegd dat er tijdig is gemeld, zonder uitleg. Ook andere klanten begrijpen dit gewoon niet.
Ik zou het zeer op prijs stellen, praktisch eisen, dat de “afdeling die over T-Mobile gaat” dit soort belangrijke wijzigingen kenbaar maakt per mail en sms. En ook iets meer dan 6 dagen geven. 1 maand, net als de opzegtermijn, was veel beter geweest. Dan had iedereen het kunnen zien en men had dan makkelijker de gelegenheid om wat te doen. Of was dat de opzet?
icon

Beste antwoord door Jaimy 6 februari 2018, 15:06

Hoi Onra,

Ik zie dat je je verhaal inmiddels in verschillende topics hebt gedeeld. Het is zeker niet nodig herhaaldelijk berichten te blijven plaatsen.

Uiteraard kun je bij jouw oude abonnement blijven als je dat een prettiger abonnement vindt, je wordt dus zeker niet verplicht om over te stappen! Zoals je eigenlijk zelf ook al aangeeft, veranderen abonnementen regelmatig omdat we inspelen op de markt. Zodra je een nieuw abonnement aansluit of wilt verlengen, dan is het aan de klant om te bepalen of en welk abonnement gunstig voor hem/haar is. Wij kondigen het nieuwe prijsplan inderdaad een week van te voren aan op bijvoorbeeld de Community, maar benaderen niet actief via SMS of mail.

Uiteraard nemen wij alle feedback die wij van jullie ontvangen ter harte, dus het is goed dat je dit aangeeft!

Ik sluit dit topic, omdat hier een algemeen topic over is.
Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

1 reactie

Reputatie 7
Badge +19
Hoi Onra,

Ik zie dat je je verhaal inmiddels in verschillende topics hebt gedeeld. Het is zeker niet nodig herhaaldelijk berichten te blijven plaatsen.

Uiteraard kun je bij jouw oude abonnement blijven als je dat een prettiger abonnement vindt, je wordt dus zeker niet verplicht om over te stappen! Zoals je eigenlijk zelf ook al aangeeft, veranderen abonnementen regelmatig omdat we inspelen op de markt. Zodra je een nieuw abonnement aansluit of wilt verlengen, dan is het aan de klant om te bepalen of en welk abonnement gunstig voor hem/haar is. Wij kondigen het nieuwe prijsplan inderdaad een week van te voren aan op bijvoorbeeld de Community, maar benaderen niet actief via SMS of mail.

Uiteraard nemen wij alle feedback die wij van jullie ontvangen ter harte, dus het is goed dat je dit aangeeft!

Ik sluit dit topic, omdat hier een algemeen topic over is.