Beantwoord

60 dagen buitenland

• 16 januari 2017
  • 5 reacties
  • 134 Bekeken

Reputatie 2
Ik ben intnationaal chauffeur, is het voor mij wel interesant om over te stappen, ik ben meer dan 60 dagen per jaar in het buitenland.
icon

Beste antwoord door Rosan 16 januari 2017, 14:37

De 60 dagen kun je echt zien als 60 dagen, hier zijn al meerdere vragen en antwoorden over langsgekomen. Als jij op maandag verbinding maakt met het mobiele netwerk in België, dan wordt dit als 1 dag geteld. Zet je daarna jouw internet uit en ben je in de avond in Frankrijk om vervolgens weer jouw internet aan te zetten, dan is dit nog altijd dezelfde dag, dus telt dit als 1 dag. Na 60 dagen ontvang je maandelijks 10 GB. Als deze ook op is, wordt de snelheid in de EU en VS niet teruggezet, maar kun je een aanvuller aanschaffen. In Nederland, als je geen aanvuller neemt, wordt de snelheid bij Basic en Next verlaagd naar 64 kbps en naar 384 voor Up en Unlimited.
!

Schijft David net in het algemene topic en is volgens mij het antwoord wat jullie zochten.
Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

5 reacties

Nadat je 60 dagen gebruikt zijn krijg je elke maand 10GB voor Europa.

Ik heb alleen nog steeds geen antwoord gekregen wat er gebeurd na die 60 dagen en 10GB. Stopt het dan volledig of snelheidsbeperking?

Ik ben al over naar een Unlimited want het is sowieso beter dan 1GB in Europa 😉
Ben zelf ook internationaal chauffeur en driekwart jaar in het buitenland.
Badge +13

De 60 dagen kun je echt zien als 60 dagen, hier zijn al meerdere vragen en antwoorden over langsgekomen. Als jij op maandag verbinding maakt met het mobiele netwerk in België, dan wordt dit als 1 dag geteld. Zet je daarna jouw internet uit en ben je in de avond in Frankrijk om vervolgens weer jouw internet aan te zetten, dan is dit nog altijd dezelfde dag, dus telt dit als 1 dag. Na 60 dagen ontvang je maandelijks 10 GB. Als deze ook op is, wordt de snelheid in de EU en VS niet teruggezet, maar kun je een aanvuller aanschaffen. In Nederland, als je geen aanvuller neemt, wordt de snelheid bij Basic en Next verlaagd naar 64 kbps en naar 384 voor Up en Unlimited.
!

Schijft David net in het algemene topic en is volgens mij het antwoord wat jullie zochten.
Ja, ik las het ook net. Thanks
Reputatie 2
ok dank je, en,...net overgestapt,, kannie wachten..
Reputatie 6
Badge +15
Hey allemaal,

Leuk om te lezen dat jullie enthousiast zijn! Super fijn ook dat jullie het antwoord ondertussen gevonden hebben. Omdat dit ook al in het algemene topic besproken is heb ik dit topic gesloten. Zo houden we het forum overzichtelijk. In dit topic kun je de veelgestelde vragen terugvinden en uiteraard zelf ook reacties plaatsen over dit onderwerp. 🙂