Beantwoord

Aanpassen voorwaarden EU 35,00 per maand pakket

• 1 mei 2017
  • 1 reactie
  • 213 Bekeken

Beste lezer,

Ik heb destijds bij een T Mobile shop in Arnhem het advies gekregen om mijn abonnement (die in juli afloopt) om te zetten naar een EU 35,00 per maand abonnement. Omdat wij naar het buitenland gaan en we dus via mijn telefoon Films wilden kijken etc. kreeg ik het advies van de medewerker om de klantenservice te bellen om dit EU 35 per maand vanaf mei in te laten gaan. Dan zouden we via TV anywhere ook in het buitenland konden bekijken wat helaas niet klopt achteraf. Daarmee kun je alleen in Nederland overal kijken.
Toen heb ik gebeld met de klantenservice maar bleek deze omzetting vanaf half mei niet meer mogelijk te zijn. Actieperiode was redelijk stilzwijgend beeindigd voor de medewerker van de klantenservice. Nu hoor ik ook nog eens dat de voorwaarden bij de nieuwe abonnementen worden verlaagd naar 10 GB per maand ipv onbeperkt 60 dagen in het buitenland.
Ik wil dus vanaf juli geen gebruik meer maken van het aanbod van EU 35 per maand. Deze wil ik aanpassen naar een L bundel van 14,63 per maand.

Graag zie ik zsm een reactie tegemoet.

Hoogachtend,
Tonny Heijmen Huuskes
icon

Beste antwoord door evharten 2 mei 2017, 07:41

De oude Stel Samen & Stel Bij abbonnementen bestaan niet meer, zodra je verlengt is er geen weg terug.
Alleen als je niet verlengt hou je de oude abbonnementen (en vervalt wel je korting).
Het aanbod om over te stappen was geldig tot en met 31-3-2017 dit is ook op diverse plekken gecommuniceerd, als een medewerker dit verkeerd heeft aangegeven aan jou dan is dit uiteraard krom.
Overgens die 60 dagen in het buitenland blijven gelden voor mensen die al verlengt hebben (dus als je al verlengt hebt en hij gaat in mei in of juni dan hou je dat nog).
Die 10GB is alleen voor NIEUWE klanten en NIEUWE verlengingen.
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 1
De oude Stel Samen & Stel Bij abbonnementen bestaan niet meer, zodra je verlengt is er geen weg terug.
Alleen als je niet verlengt hou je de oude abbonnementen (en vervalt wel je korting).
Het aanbod om over te stappen was geldig tot en met 31-3-2017 dit is ook op diverse plekken gecommuniceerd, als een medewerker dit verkeerd heeft aangegeven aan jou dan is dit uiteraard krom.
Overgens die 60 dagen in het buitenland blijven gelden voor mensen die al verlengt hebben (dus als je al verlengt hebt en hij gaat in mei in of juni dan hou je dat nog).
Die 10GB is alleen voor NIEUWE klanten en NIEUWE verlengingen.

Reageer