Beantwoord

Aanvraag annuleren

• 16 januari 2017
  • 24 reacties
  • 798 Bekeken

Ik heb op de my T mobile pagina een aanvraag gedaan voor unlimited go. Ik dacht een overzichtpagina te krijgen met de kosten etc maar na het akkoord geven op de voorwaarden is meteen de aanvraag verstuurd.
Kan dit ongedaan worden??
icon

Beste antwoord door Hajar 18 januari 2017, 10:39

Hi Supertrooper,

Ben je toch niet zo blij met T-Mobile Go Unlimited? Ik kan je aanvraag niet ongedaan maken, maar als je straks even een seintje geeft wanneer je abonnement is omgezet dan zorg ik ervoor dat je weer teruggezet wordt naar Stel Samen & Stel Bij.

Ik hoor graag van je! 🙂
Bekijk origineel

24 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hi Supertrooper,

Ben je toch niet zo blij met T-Mobile Go Unlimited? Ik kan je aanvraag niet ongedaan maken, maar als je straks even een seintje geeft wanneer je abonnement is omgezet dan zorg ik ervoor dat je weer teruggezet wordt naar Stel Samen & Stel Bij.

Ik hoor graag van je! 🙂
Hoi hajar,
Ik heb me niet goed ingelezen. En daardoor er niet goed bij stilgestaan / gelezen dat de kosten voor toestel service er natuurlijk gewoon nog bij komen.
Eigen dommigheid...
Sorry. Iig bedankt voor je reactie
Ps verder ben ik zeer tevreden!!
Hi Hajar.

Zelfde verhaal hier. Kan ik ook even van je diensten gebruik maken? Thanks in advance...
Reputatie 7
Badge +15
@Supertrooper,

Kan gebeuren natuurlijk! Geen probleem hoor en super fijn om te horen dat je verder tevreden bent! 🙂

@Safari87,

Voor jou geldt natuurlijk hetzelfde. Geef maar even een seintje hier zodra je omgezet bent!
Beste Amy,

ik heb hetzelfde probleem ben reeds al omgezet 😞!, tijdens de chat zijden ze dit niet terug te zetten zou je aub voor mij dit ook ongedaan kunnen maken, ik wil namelijk terug naar stel samen en bij en dan upgraden naar 20gb dan ben ik namelijk goedkoper en kan ik wel mijn mb verdeler weer gebruiken sjoew 😞!

Thank you
Hallo hajar en ami,
Vandaag ben ik over gezet naar go.
Zou je me weer kunnen terug zetten naar stel samen stel bij?
Alvast bedankt!
Help help blup blup blup
Reputatie 7
Badge +20
@CanerT

Ik heb jouw abonnement teruggezet naar Stel Samen & Stel Bij, met je oorspronkelijke belbundel en gelijk de 20 GB-bundel. 🙂

Wil je er in het vervolg wel rekening mee houden dat het zogeheten bumpen van je topic niet toegestaan is. We pakken alle berichten in chronologische volgorde op, dus dubbele berichten zijn niet nodig om jouw bericht sneller op te laten pakken.

@Supertrooper

Ik heb jouw prijsplan ook weer teruggezet! 🙂 Jullie zullen allebei de veranderingen binnen 24 uur ook op je My T-Mobile zien.

Houd er wel rekening mee dat jullie factuur er nu vreemd uit kan komen te zien, door alle wijzigingen heen en weer. Op deze pagina vind je hier alle informatie over.
@David excuses was niet de bedoeling
Kun je misschien ook iets aan de kosten doen? 100€ per maand? Rekening van vorig maand is ook 75€ dit is niet leuk
Reputatie 7
Badge +15
Hi CanerT,

Ik heb net naar jouw facturen gekeken en ik zie de bedragen die jij noemt niet terug. Je zit maandelijks iedere keer rond het bedrag van €45,- 🙂. Gaat het misschien om een andere aansluiting? Wil je mij in dat geval de gegevens daarvan sturen in een privébericht? Dan kan ik dat even verder voor je uitzoeken.
Hoi amy factuur vorig maand is nog niet zichtbaar, tmobile app is bijgesteld nu staat er €65 maar heb nog steeds 6+20gb dus volgens mij betaal ik dan dubbel en mijn mb verdeler kan ik niet koppelen
Reputatie 7
Badge +15
Hi CanerT,

Ik begrijp van een van mijn collega's dat je met haar in gesprek bent op Facebook. Mijn collega's zullen je daar dan ook verder helpen met je vragen. 🙂
Yuaaa klopt helemaaal thank you
Hoi Amy

Zoals afgesproken hierbij even het signaal dat ik ben overgezet. Zou je er voor willen zorgen dat ik wordt teruggezet naar mijn oude abonnementsvorm?

Alvast bedankt!
Reputatie 7
Badge +20
Hi Safari87,

Ik heb jou weer teruggezet naar Stel Samen & Stel Bij en heb ook je oude bundels weer toegevoegd. De 6GB databundel en onbeperkt bellen bundel. Als je jouw bundels wilt bijstellen dan kun je dat zelf doen via My T-Mobile. Hopelijk is hiermee alles naar wens! 🙂
Hallo ik ben gister over gezet naar Go maar ik ben nu duurder uit. kan mijn abbonement weer terug gezet worden naar het oude? Ik heb me verkeerd ingelezen.
Mvg.
Hallo helaas heb ik mij verkeerd ingelezen over het go abbonement.
Ik ben nu €16 duurder uit en dat was niet de bedoeling.
Kunt u mijn abbonement weer terug zetten naar wat ik had?
Mvg.
Heyhey ik heb sinds gisteren mijn go abbonement. Echter zag ik in mytmobile dat dus 35 euro voor het go abonnement en daarboven nog het bedrag voor het toestel maandelijks betaald moet worden. Dit heb ik voor aanvang nergens terug gezien en ben hierdoor behoorlijk verrast. Dit is niet wat ik in gedachte had bij het afsluiten. Ik zou graag terug willen naar mijn oude abonnement. Kan iemand mij hierbij helpen?
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Itsmey, westerdijk en Dhrhadaoui,

Ik heb ook voor jullie een uitzondering gemaakt en de prijsplannen weer teruggezet naar het Stel Samen & Stel Bij prijsplan.

Door de wijziging naar het Go abonnement en de wijziging die ik vandaag heb doorgevoerd zal jullie eerstvolgende factuur er wel anders uit zien. Heb je hier vragen over dan kan je een kijkje nemen op de factuur uitleg pagina of de e-learning hierover volgen.

Ik hoop dat hiermee jullie verzoek naar tevredenheid is afgehandeld!
Hey issam, dank je! Heb het gezien. Thanks voor je snelle oplossing
Hoi Issam bedankt voor het terug draaien van mijn abonnement SUPER!!!!
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Dhrhadaoui en westerdijk,

Graag gedaan hoor! Jullie weten ons te vinden als je verder nog vragen of verzoeken hebben. 😉
Hai hai,

Ik heb ook enkele dagen geleden een aanvraag gedaan. Ook zo dom geweest om de toestel kosten niet erbij te rekenen waardoor ik dus flink wat meer kwijt ben. Graag wil ik hem annuleren. Hij is net ingegaan bij mij.

Alvast bedankt voor de moeite!

Met vriendelijke groet,

Vivian
Reputatie 7
Badge +20
Hi Vivian,

Ik heb jouw abonnement weer teruggezet naar Stel Samen & Stel Bij en heb ook jouw belbundel toegevoegd. Als je ook gebruik wilt maken van een databundel dan kun je deze zelf toevoegen via My T-Mobile en mocht dat niet lukken dan doe ik dat wel voor je. 🙂 Je factuur gaat er wat anders uitzien vanwege de wijzigingen. Op deze pagina kun je meer informatie vinden over een factuur na een wijziging.

Hopelijk is hiermee alles naar wens! 😉

Reageer