Vraag

Aanvraag eSIM onmogelijk

  • 25 juni 2020
  • 2 reacties
  • 361 Bekeken

Goedenavond allen,

Afgelopen maandag ben ik na 2 jaar tevreden te zijn met T-Mobile Thuis ook mobiel overgestapt naar T-Mobile. De overstap met nummerbehoud verliep perfect. Geen problemen ervaren en lag er nog geen minuut in totaal uit. Top!

Nu loop ik alleen tegen het volgende aan. Afgelopen maandag na de overstap heb ik een account aangemaakt om vervolgens een eSIM te kunnen bestellen. Echter mislukt dit omdat mijn persoonlijke gegevens nog niet in mijn account staan. Gelijk even contact opgenomen met support en die wisten niet goed wat het was, en zouden IT inschakelen. Met daarbij de belofte dat het zeker snel opgelost zou zijn.

Tot op heden nog niets gehoord. Kan natuurlijk druk zijn. Even zoeken en ik kwam hier een aantal zelfde gevallen tegen die vrij snel opgelost waren. Met daarbij mijn vraag. Is het inderdaad even op IT wachten of moet er nog wat anders gedaan worden? En hoe lang duurt zoiets gemiddeld. Het is toch at lastig om nu geen gebruik te kunnen maken van dual sim.

Bedankt alvast. Groeten, Martijn


2 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hi @MartijnGijselaar 

Super om te horen dat je tevreden bent bij ons! Ik heb de status van je case erbij gepakt en onze specialisten zijn druk bezig dit op te lossen. Ik kan je nog geen indicatie van wanneer het is opgelost, maar ik ben ervan overtuigd dat dit zo snel mogelijk wordt opgelost zodat je tevreden blijft!

Voor nu wens ik je een mooie zonnige dag toe! Als je in de tussentijd nog vragen hebt, laat het ons vooral weten.

Super, dank je wel voor het nakijken van de case. Dan wacht ik nog even rustig af en wens ik je ook een fijne dag en een fijn weekend toe! Stiekem hopen dat het begin komende week opgelost is ;-).

Reageer