Beantwoord

Aanvullen internet kan dat ook automatisch?

Is het mogenlijk om met onbeperkt internet abbonoment automatisch aangevuld te krijgen ? Ik krijg nu tig smsjes als ik steeds me aanvulling op is of als hij 80% gebruikt is maar kan pas weer aanvullen als hij helemaal op is. Is er geen betere manier hier voor ? Ik bekijk soms ook gewoon live streams op twitch of youtube en nu moet ik elke keer uit me stream om weer 1 gb aan te vullen. Ik dit graag anders willen zien.
icon

Beste antwoord door tmoesel 10 juni 2018, 07:04

@gamv3 In het verleden had T-Mobile een Oneindig Online abo als ik het wel heb van iets van 70 euro per maand. Dat zou beter bij jouw passen,ook wel zo fair richting de vele andere mobile internetters die ook 35 euro voor een Unlimited abo betalen en bij lange na niet 150GB per maand of 5GB per dag gebruiken. Ikzelf betaal 50 euro per maand voor 100GB (geen gratis aanvullers, geen onderbrekingen).
Je kan ook prepaid nemen en dan elke dag een Unlimited Data bundel kopen van 3 euro. Dan heb je maar 1 handeling per dag i.p.v. minstens 4.

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 4
Badge
Nee dat is niet mogelijk. Tmobile zal je danken voor je feedback en zeggen dat het in de toekomst misschien wat gaat veranderen. De toekomst is ook over drie jaar of honderd jaar, maar reken er maar op dat er voorlopig niks zal veranderen.
Ik heb ook spijt van deze aankoop ben per dag ik lieg niet wel minstens 4 keer dat ik moet aanvullen.
Moet gewoon automatisch gaan afzetters
Reputatie 5
Badge +11
@gamv3 In het verleden had T-Mobile een Oneindig Online abo als ik het wel heb van iets van 70 euro per maand. Dat zou beter bij jouw passen,ook wel zo fair richting de vele andere mobile internetters die ook 35 euro voor een Unlimited abo betalen en bij lange na niet 150GB per maand of 5GB per dag gebruiken. Ikzelf betaal 50 euro per maand voor 100GB (geen gratis aanvullers, geen onderbrekingen).
Je kan ook prepaid nemen en dan elke dag een Unlimited Data bundel kopen van 3 euro. Dan heb je maar 1 handeling per dag i.p.v. minstens 4.
@tmoesel Mijn verd leuk verteld alsof het zo goed als niet voorkomt dat je makkelijk bij kan vullen en ik dacht ach als het een keer voorkomt mij best. Maar zat er gisteren even op te letten toen mijn kids tv keken want dat doe ik ook met internet netflix bijvoorbeeld nou ik overschreed de 10 keer ruim. Het meest irritatne is dat je niet kan aanvullen pas nadat die volledig op is en maar 2gb kan bij halen. Waarom niet gewoon weer 20 gb ofzo erbij..... 70 euro per maand vind ik weer te veel dan kan ik net zo goed gewoon internet nemen, De reden van mijn overstap was dat ik stabiel internet wil ipv schommelend internet.
Reputatie 4
Badge
Je kan netflix ook op een lagere kwaliteit zetten, dan verbruik je weinig data. Het beeld op een 43 inch tv is best nog acceptabel.
Wil je dat niet, dan moet je blijven aanvullen.
Reputatie 5
Badge +11
@gamv3 Ik merk dat het in jouw geval om U4GvT gaat en daar is de kans dat je hard met je neus op de beperkingen van Unlimited wordt gedrukt nogal groot. Een verkoper zal dat niet benadrukken, wellicht vooral omdat Unlimited voor persoonlijk gebruik (smartphone of tablet) een hogere succesfactor heeft.
Maar er zijn meer zoals jouw, alles is al gezegd. T-Mobile heeft ruim 1 jaar data analyse kunnen doen (moet je accepteren om abo te krijgen) bij gebruikers met oude 4GvT abo. Voor mensen die niet regelmatig video streamen of games downloaden, zoals o.a. ikzelf, klopt de bewering van T-Mobile wel en die hoor je ook niet, vooral als het enige alternatief een KPN telefoonlijn is met 1 Mbps of minder is. Ik ben nog nooit afgekapt in ruim 1,5 jaar tijd en door wat aanpassingen m.b.t. internetgebruik blijf ik binnen de 5GB per dag, ook al hoeft dat niet want van 0 to 6h in de nacht heb ik nog steeds onbeperkt (feitelijk 1TB als ik mij goed herinnner). Een managed switch of router die per ethernetpoort bandbreedte beperking kan doen is misschien een optie, ook voor schommelend DSL of wat het ook moge zijn.
https://community.t-mobile.nl/4g-voor-thuis-algemeen-477/nieuws-4g-voor-thuis-wordt-unlimited-4g-voor-thuis-296937
https://community.t-mobile.nl/4g-voor-thuis-algemeen-477/unlimited-4g-voor-thuis-klinkt-mooi-maar-is-het-niet-298678

Reageer