Beantwoord

aanvuller van 1 MB bederft kijkplezier bij streamen

• 23 augustus 2020
  • 3 reacties
  • 870 Bekeken

Hi,

Ik heb een onbeperkt internet abonnement van TM. Ik stream Disneychannel en deze verbruikt enorm veel MB’s. Als mijn start 5 MB op is kan ik alleen gebruik maken van de gratis 1 MB aanvuller. Soms moet ik deze 2 keer gebruiken tijdens het streamen van DC. Dit proces proces is erg storend en  levert dan ook nog  6 sms'jes op van TM over d voortgang hiervan. Hier wil ik dan ook graag van af.

Vraag:

-is de gratis 1 MB aanvuller te omzeilen of kosteloos te verhogen?

-Werken andere providers ook op deze manier? Ik vind dit het overstappen namelijk waard.

Alvast bedankt!

icon

Beste antwoord door Niels de Jong 23 augustus 2020, 19:24

Hi @LeonMoleveld,

Je start elke dag met 5GB aan data en deze kun je onbeperkt aanvullen met 1GB aanvullers. Andere providers werken op dezelfde manier. Dus overstappen zal je niks opleveren. Als ik me niet vergis heeft de limiet van 5GB te maken met de Fair use policy, info hierover kun je hier vinden.

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 2

Hi @LeonMoleveld,

Je start elke dag met 5GB aan data en deze kun je onbeperkt aanvullen met 1GB aanvullers. Andere providers werken op dezelfde manier. Dus overstappen zal je niks opleveren. Als ik me niet vergis heeft de limiet van 5GB te maken met de Fair use policy, info hierover kun je hier vinden.

Reputatie 6
Badge +12

Unlimited voor mobiel is geen vaste lijn vervanger. Voor streamen op je TV heb je dus een ander abonnement nodig. (vaste lijn). Alternatief wat T-mobile biedt is 4G voor thuis, dan heb je grotere databundels. Maar uiteindelijk is het radio spectrum een gedeeld iets, dus wat jij verbruikt is niet beschikbaar voor een ander, en de FUP is erop gericht dat je wel unlimited kan internetten, maar wel waarvoor het geschikt is, je mobiele telefoonscherm.

Ik vandaag aanvullen gebruik, op mijn unlimited data abonnement 5G, supersnel internet top, tot ik 1 gb aanvulde ging mijn snelheid van boven 100 terug naar 0.1 mb hoe kan dit zo traag zijn die gratis aanvullen

Reageer