Beantwoord

Aanvullers werken niet

• 15 september 2019
  • 2 reacties
  • 963 Bekeken

• heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
Is er weer eens een storing? kan zowel via de website als app geen aanvullers aanvragen. (Unlimited go)
icon

Beste antwoord door David 16 september 2019, 10:44

Hi @J.meul,

Er was bij ons gister geen storing bekend met het aanvullen van je databundel. Kon het op een later tijdstip wel weer? Soms heeft het even tijd nodig om verwerkt te worden, waardoor het wat langer duurt voor je de aanvuller daadwerkelijk kunt activeren.

Hopelijk was het even een tijdelijk probleem en kun je nu weer gewoon aanvullen!
Bekijk origineel

2 reacties

Hi @J.meul,

Er was bij ons gister geen storing bekend met het aanvullen van je databundel. Kon het op een later tijdstip wel weer? Soms heeft het even tijd nodig om verwerkt te worden, waardoor het wat langer duurt voor je de aanvuller daadwerkelijk kunt activeren.

Hopelijk was het even een tijdelijk probleem en kun je nu weer gewoon aanvullen!

Het is mij de gehele zondag niet gelukt. Krijg een internal server error wanneer ik probeer aan te vullen. Het kom overigens wel vaker voor wat natuurlijk vreselijk irritant is. Ik zal vandaag kijken of het opgelost is maar is iets wat vaker terug komt.
Reputatie 7
Badge +20
Hi @J.meul,

Reageer