Beantwoord

Abbonement wijzigen

• 11 januari 2017
  • 1 reactie
  • 142 Bekeken

Ik heb in november een abbonement bij jullie genomen van iPhone 7, de abbonement gaat pas in februari in omdat mijn huidige abbonement van tele 2 dan pas is afgelopen, kan ik nog mijn abbonement 20gb + onb. Bellen + iPhone 7 omzetten naar een GO abbonement
icon

Beste antwoord door Serviceweb 12 januari 2017, 07:47

Hoi Samantbansidhar,

Welkom op de forum van T-Mobile.
Vanaf 16 januari is het mogelijk om te zien of, en hoe, je eventueel je abonnement nog kunt omzetten.

Bestaande klanten kunnen overstappen naar T-Mobile Go onder bepaalde voorwaarden:
- De einddatum van je contract verandert niet.
- Je mag geen betalingsachterstand hebben.

Kijk vanaf 16 januari op de speciale pagina in My T-Mobile. Heb je al verlengd, maar moet deze verlenging nog ingaan? Kijk dan ook vanaf 16 januari (of op de datum dat jouw abonnement ingaat) op de speciale pagina in My T-Mobile hoe je kunt overstappen.
Bekijk origineel

1 reactie

Hoi Samantbansidhar,

Welkom op de forum van T-Mobile.
Vanaf 16 januari is het mogelijk om te zien of, en hoe, je eventueel je abonnement nog kunt omzetten.

Bestaande klanten kunnen overstappen naar T-Mobile Go onder bepaalde voorwaarden:
- De einddatum van je contract verandert niet.