Beantwoord

Abbonoment

• 5 juni 2019
  • 1 reactie
  • 511 Bekeken

Nu heb ik 10gb per maand in de NL. Ik ga in juli op vakantie binnen de EU, kan ik dan mijn 10gb daar ook gewoon gebruiken?
Ik vroeg mij af hoe dit zit, ik weet dat het unlimited abbo 10gb heeft in de EU alleen weet niet hoe dit met het 10gb plan zit.
icon

Beste antwoord door CrisTien 5 juni 2019, 13:02

Goedemiddag @Jamiebeima Heerlijk op vakantie, waar ga je heen?
Ja hoor je kan de 10 gig in de EU gebruiken zonder extra kosten.

Op reis binnen de EU

Met je abonnement of PrePaid kun je jouw internetbundel gebruiken in de EU , IJsland en Noorwegen, zonder extra kosten. Zijn je GB’s op? Kies dan voor beperkt verder internetten op lage snelheid (zonder extra kosten) of koop een aanvuller voor direct weer snel internet. De aanvuller is geldig in Nederland en de EU. Bijvoorbeeld: Je hebt 3 GB in je abonnement. Dan kun je 3 GB in Nederland en de EU, IJsland en Noorwegen gebruiken.
Meer informatie kan je hier lezen.
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +17
Goedemiddag @Jamiebeima Heerlijk op vakantie, waar ga je heen?
Ja hoor je kan de 10 gig in de EU gebruiken zonder extra kosten.

Op reis binnen de EU

Met je abonnement of PrePaid kun je jouw internetbundel gebruiken in de EU , IJsland en Noorwegen, zonder extra kosten. Zijn je GB’s op? Kies dan voor beperkt verder internetten op lage snelheid (zonder extra kosten) of koop een aanvuller voor direct weer snel internet. De aanvuller is geldig in Nederland en de EU. Bijvoorbeeld: Je hebt 3 GB in je abonnement. Dan kun je 3 GB in Nederland en de EU, IJsland en Noorwegen gebruiken.
Meer informatie kan je hier lezen.

Reageer